Rond oktober reisgenoot gezocht richting australië

hallo allemaal,
Ik ben lotte (21 jaar) en verpleegkundige. Nadat ik vrijwilligers werk heb gedaan in ghana oktober 2011 waren mijn dromen qua reizen nog niet voltooid. Ik was nog geen dag in NL en ik zei al ik wil naar australië volgend jaar. Helaas heb ik niemand in mijn omgeving die net zo reislustig is als ik en daarom vraag ik me af of iemand zin heeft om met mij door australië te reizen. Niets staat vast en het lijkt mij leuk als er een klik is om samen met jou de reis uit te stippelen. Het lijkt mij ook leuk om tijdens de tussenstops een paar dagen bij de heen vlucht en bij de terug vlucht +/- 3 weken rond te reizen in het land waar we de stop hebben… Als je intresse heb mail me: lotte_viergever@hotmail.com
Groetjes lotte

Hey Lotte,

Vanaf juni ben ik klaar met mijn studie Sociaal Werk. Ik heb gestudeerd in Antwerpen, omdat ik graag eens wat in een andere omgeving wilde doen. Nu ben ik bijna klaar met mijn studie (begin juni), terug in Nederland en nu besef ik dat Antwerpen nog veel te dichtbij was. Ik wil graag in oktober naar Australie vertrekken om een aantal maanden te backpacken. Ook zou ik tijdens de stopovers een paar dagen of weken willen reizen in het land waar we stoppen (Thailand of Hong Kong ofzo). Ik heb gekeken naar organisaties zoals Australian Backpackers om mee te reizen, maar zoiets kost meteen een paar honderd euro meer. Vandaar dat ik het liever allemaal zelf regel, maar een reisgenootje voor de reis ernaar toe zou wel heel leuk zijn. Ik heb nog niet echt concrete plannen en routes in mijn hoofd, alleen heel veel ideeen! Misschien dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen.

Groetjes Anke
(ankuh1990@hotmail.com)