roemenie vakantie

Hallo allemaal
we zijn weer terug van de vakantie naar roemenie provincie bihor plaatsje spinus . deze keer hebbebn we gelogeerd in een echte roemeense woning met gelukkig wel water , douche en een normale wc…
we hebben oud en nieuw gevierd in roemenie en dit was echt leuk . om 12 uur allemaal naar buiten en kanllen met de champagne .
sávonds kwamen er kinderen zingen bij die vrienden van ons en dan kregen ze geld ervoor . de dag erna liep de priester door de straat en zijn wij echt ingewijd… echt een traditie daar…
voor de rest geweldig gehad… mooi weer … gemiddeld 10 graden geen regen en helaas ook geen sneeuw… maar ja… misschien ook wel goed , want die dorpjes op het platteland zijn ander compleet afgesloten van de buitenwereld… voor de rest inderdaad veel eten… sarmale ,soep van een koeiemaag , vis en veel wijn…
kijken geweest naar prive grotten waar ze van alles opslaan , baile felix , oradea , toer door bergen… ik kan het niet uitleggen zoveel…
wel erg onder indruk van een dorpje op een vuilnisbelt , waar onbegrijpelijk mensen gewoon wonen in krotjes… ik zou zo graag de mensen willen helpen , maar waar te beginnen…
we nemen al spullen mee vanuit nederland naar dorpjes waar we logeren…
maar we gaan zeker weer terug . heb echt mijn hart verloren aan roemenie…
en we hebben een hele hoop mensen leren kennen en iedereen is vriendelijk en gastvrij…echt een aanrader voor iedereen die houdt van de natuur en cultuur…

groetjes natascha

heb mijn site opnieuw in de lucht:

alleen de foto’s van afgelopen zomer staan er nog op , de rest komt nog…

er staan foto’s in het fotoalbum van weereldreisforum onder de naam: vakantie roemenie

groetjes natascha

Hi Natasha
“I told you”…dat je gaat iets meemaken, ik had gelijk, hé?
In Roemenië is veel te ontdekken, plaatsen waar de tijd is stil gestaan, enz.
Ik ben blij dat je vakantie een succes is geweest!
Groetjes
Sopirla:zon02: