Awel, dear Georgy, zoals bij de liedje geschreven heb, ze zijn bezig met een bankoverval, vandaar mijn commentaar …got it ?
Ik kan naar “zacht” muziek luisteren alleen als ik alleen wil zijn op onze aarde; maar normaal, luister ik naar wat opzwepende muziek: ACDC, RAmstein,Iron Maiden, Metallica, Nirvana, enz.
Ik weet wat jullie gaan zeggen, maar toch voel ik me 30 of nog jonger zelfs (zie het concert van Alice Cooper) en hun muziek doet me meer energie krijgen.
:zon02:
Rammstein… Ik ken maar een paar liedjes van ze. Zoals deze, de soundtrack van de film Lilja 4-ever.
[ame]- YouTube
Veel, zeer veel beelden van de jaren dat nog in Roemenië was, Ceausescu was ook in beeld…zware en zwarte jaren, zou mijn commentaar zijn ; de muziek …tja, Rammstein is een van mijn “favourites”…ik kan naar mijn muziek luisteren alleen op mp3; anders gaat mijn echtgenote wandelen (het is meer dan 1 keer gebeurt !)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“VrERLeFseDA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Wanneer ik op de link klik, krijg ik: “De video die je hebt opgevraagd, is niet beschikbaar. Als je de video net hebt geüpload, kan het enkele minuten duren voordat deze is verwerkt. Het spijt ons”.
Tja, bizaar, ik ga het nog een doen…
[Nirvana - Smells Like Teen Spirit (Official Music Video) - YouTube](YouTube meest bekende lied van hun=hTWKbfoikeg)
Weer niet, nu schakelt 'ie gewoon door naar de YouTube Homepage.
http://www.youtube.com/results?search_query=youtube+nirvana+smells+like+teen+spirit+&oq=you+tube+nirvana&aq=2s&aqi=g-s5&aql=&gs_sm=c&gs_upl=19643l33928l0
ik denk dat ik iets verkeerd doe; dit is de oproep om te rusten ! sorry, meid !:kus:
Aha, “Smells Like Teen Spirit”. Dat vind ik wel een goed nummer!
Maar goed, rust maar lekker uit!
Black Sabbath in originele bezetting op GMM 2012
© photo news
De eerste grote naam voor Graspop Metal Meeting 2012 is bekend: vrijdag 22 juni zal Black Sabbath het populaire festival afsluiten. In de originele bezetting, that is!
Lees verder:zie link:
http://www.hln.be/hln/nl/7076/Graspop/article/detail/1349904/2011/11/18/Black-Sabbath-in-originele-bezetting-op-GMM-2012.dhtml
Zoals altijd, “The Murphy’s Laws” staan aan mijn kant : een keer in Roemenië (onder weg een affiche voor een concert van ACDC gezien) en nu - de duivel weet waar zullen we zijn in die periode: bij Flensa, in Hongarije of ergens anders op deze wereld…
Toch bedankt voor de moeite !
Een salut van een reptiel:chin:
Mijn allereerste concert ooit was een uitvoering door deze band, nota bene in het deftige Amsterdamse concertgebouw.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“RHsDa9_HSlA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Edwin…en wat vind je van dit ?