ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Hier in de regio van Amsterdam is de mist nu wat aan het oplossen en is het een graadje of 4…

[ame=“- YouTube”]- YouTube

Russische rock! :biggrin:

What about this? Ik was “the poison”, die avond…

[ame=“- YouTube”]- YouTube

Geld nodig ? “The Fun Lovin’ Criminals” weten wel hoe en wat [ame=“- YouTube”]- YouTube

Nu ik weet niet wat ze zingen,maar vind de muziek oke.
Wat is er geworden van die 2 meiden die het eurovisie songfestival hadden gewonnen een paar jaar geleden(kan niet op de naam komen,maar ze deden in een ander liedje een lesbian act samen)

Ah, dat was t.A.T.u.! Nas ne dogonyat (Not gonna get us), Ya soshla s uma (All the things she said), etc. Ik heb geen idee wat er van hen geworden is eigenlijk. Toen in 2009 het Eurovisiesongfestival in Moskou was, heb ik ze op zien treden samen met The Red Army Choir.

Overigens hebben ze geloof ik nooit het festival gewonnen, maar zijn ze als derde geëindigd, ik meen in 2003.

Dat waren ze Tatu,kon niet op de naam komen! bedankt voor je informatie?Danechka!:chin:

Graag gedaan! Ik ben overigens nooit fan van ze geweest, dat hele lesbische gedoe was ook maar schijn. :slight_smile:

Dit zijn ze dan de meiden van Tatu <div class=“lazyYT” data-youtube-id=“8mGBaXPlri8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Dat lesbische gedoe dat wist ik al,dat was te doen om de platenverkoop naar boven te krikken!

Haha, die clip heeft er vast aan meegeholpen.
“Have I crossed the line?” - Ja! :biggrin:

Nu zingen kunnen ze niet,want tijdens de repetitie’s zongen ze vals,maar hun schoonheid compenseerd het andere!:slight_smile:

Haha, zo knap vind ik ze nou ook weer niet.

Sorry was ff bezig op het Thailandforum!
Tsja uit vrouwelijk standpunt kan ik je wel begrijpen,Danechka.

Geeft niet hoor!
Maar ik ben blij dat je het vanuit mijn vrouwelijk standpunt begrijpt, georgessiam. :wink:

Wat is jou favorite muziekgenre?

Ik hou eigenlijk van allerlei genres. Ik heb geen specifiek genre waar ik echt dol op ben. Ik vind het fijn om te luisteren naar Tchaikovsky, mijn moeder is pianodocente en speelt voornamelijk stukken van Tchaikovsky dus ik ben er min of meer mee opgegroeid. Verder luister ik naar rock, pop, soms wat rap.

En wat is jouw favoriete genre?

Nu ikzelf hou niet zo van dat klassiek gedoe,maar er is wel één dat ik kan apriceren,speel hem regelmatig de
Bolero van ravell dan doe ik de gordijnen dicht en luister naar deze prachtige muziek met mijn ogen dicht.
Ook van Rock en pop heb ik in mijn rekken vele groepen(ongeveer 350 singles)

Haha, “klassiek gedoe”! :wink:

Tsja?
Ik luister graag naar America,Supertram,Genesis,Flash and the pan(weet trouwens een hele mooie namelijk:waiting for a train)
Ultravox,Kate Bush,enya,adele,Jem etc…
Nu ga ik wat slapen,moet morgen om 5:30am opstaan(verplichtingen)
tot morgen
georges.