ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Ik ga weg met m’n vriend. :smiley:

Dan zal het wel rustig worden hier… :wink:

Hè, zul je me missen? :stuck_out_tongue:

Echt wel! :smiley:

Begin er emotioneel van te worden… Tijd voor blues.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“GFeI1vKtsE4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Aaawhh! :wub:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“P6C61sxbjII” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

https://www.youtube.com/watch?v=Yd60nI4sa9A&feature=related

Hm, die blues klinkt wel even lekker.
“I’m in the mood” - Right! :stuck_out_tongue:

:redface: x2 :smiley:

Misschien een hele stomme vraag, maar gaan alle winkels morgen nou om 17u dicht? Ik heb nog helemaal geen kerstcadeau’s…

Slordig. Mijn dochter werkt morgen tot 19:00 dus de supermarkten hier zijn iig tot die tijd open, andere winkels heb ik geen idee van.

Hm ok. Slordig inderdaad. :redface:
Maar toch niet helemaal mijn schuld, niemand die vertelt wat hij/zij wil hebben, op mijn moeder na dan. Zij is dus de enige die iets krijgt tot nu toe.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Sxc8Sm0nXpE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“5KFYUJ63nk8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“KjoMSfPQUCA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hey Zaan , out off the blue ? Gef nix hoor we begrijpen het wel.

Iedereen op het ROCKAMENIË forum ,wens ik nog prettige feestdagen toe.

Omdat ik weer zo vroeg wakker ben deze;

Fijne dagen allen :smiley:

Cool, ik was op dat tijdstip ook nog wakker. :smiley:

Jij ook fijne dagen!