ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Wie heeft hier de rel tussen Ajax - AZ gezien? Wat is voetbal toch een leuke sport.

Wat is er gebeurd op het veld Danechka? zie op teletekst dat de match was gestaakt!

Ja, ze zijn inmiddels gestopt. Een Ajax-supporter kwam het veld op rennen waarna hij de keeper van AZ aanviel. Natuurlijk verdedigde de keeper zichzelf en schopte die supporter tegen de grond, waarop de scheidsrechter Nijhuis de keeper rood gaf. Dat is normaal een regel, maar moet die keeper zich dan maar in elkaar laten schoppen? De trainer van AZ, Verbeek dacht er ook zo over, dus hij haalde alle AZ-spelers van het veld af.

Maar goed, wat nu op tv is op Nederland 3 is ook het toppunt. Als ze echt mensenvlees gaan eten weet ik niet meer waar het heen gaat. :')

Is dat weer zo’n BNN stunt?
Een paar jaar geleden hadden ze ook al de orgaandonor show oid…

Ja, het was weer van BNN… Maar dit keer hebben ze echt een hapje van elkaar gegeten. Althans, ze hadden een kleine ingreep wat werd uitgezonden en vervolgens lagen de kleine stukjes vlees en vet op hun bord.

Ik heb mijn TV een jaar of 10 geleden uitgezet, veel van dit soort leed blijft me nu gelukkig bespaard.

Maar als ik dit nu zo lees denk ik; gewoon even dooreten maar dan grotere stukken, het lost zich dan vanzelf op.

Kijk jij naar zo’n programma’s Danechka?brrrrr!! akelig!!
Neen ik kijk veel naar documentaires waar ik nog iets van kan opsteken.(nattuur en steden)

Hm, ik was best wel een beetje verliefd op Valerio in de tijd van “6pack” en “Wakker worden met Valerio”… Dus ik wilde wel zien of er serieus een stukje van hem werd gegeten. :stuck_out_tongue:

Had je een specifiek stukje in gedachte?

:stuck_out_tongue:

[/ongepast]

No comment. :stuck_out_tongue:

lol2

Ik hoopte natuurlijk gewoon op een stukje uit z’n zij…
Maar goed, ik heb er nog steeds spijt van dat ik mezelf nooit heb opgegeven voor “Wakker worden met Valerio”! :stuck_out_tongue:

Dat weet ik toch…

Maar waarom zou je je niet alsnog opgeven dan, boeien of het wel of niet meer bestaat. Alles wordt toch herhaald… :wink:

Haha, dus ik zou Valerio op de één of andere manier moeten contacteren met het bericht dat hij best bij mij wakker mag worden? Camera’s hoeven er op zich niet bij natuurlijk. Ach wie weet… :stuck_out_tongue:

Wat is er zo speciaal aan die man ,Danechka? één of andere Adonis?
Ken hem eerlijk gezegd niet van de tv,dus ik kan je mijn menig niet geven.:smiley:

Waar een wil is… :smiley:

De laatste nachtdienst zit er op. Vrij tot 2 januari!
Dus maar ff dit;

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“0X7RyGBq2E8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Haha, ik weet niet… Ik vond hem zo schattig! Een Adonis is het niet, het is een klein, niet zo gespierd mannetje. :stuck_out_tongue:

Ook ik heb nu vakantie, tot 9 januari! :cheer:

Goede middag vrienden,vandaag had ik het wat te druk om constant aanwezig te zijn op het forum.
Moest nieuwe steunzolen gaan halen,natuurlijk daarvoor neem ik de trein om me te verplaatsen(ik rij gratis in heel de benelux en europa)
Nu gisteren was het bij ons staking in het openbaar vervoer,dacht vandaag zullen de problemen wel opgelost zijn,tsja,mijn trein was afgeschaft heb één uur staan wachten tot de volgende trein arriveerde.
Danechka,leuk dat je vakantie hebt tot 9 januari,wat ga je doen met zo veel tijd?