Roadtripje USA zomer 2016

Wij zijn Elien en Joren wij zouden deze zomer (liefst augustus) een road-tripje maken door de USA.
Graag hadden wij nog een 2 tal reisgenootjes meegenomen op onze roadtrip zodat we met z’n 4-en zijn.
Route staat nog niet helemaal vast , vertrekken uit NY , trekken naar de westkust , eindigen in Burning man… :slight_smile:
Ikzelf heb al 2 x roadtrip gemaakt door usa met reisgenootjes via dit forum en is steeds reuzegoed meegevallen.
Heb je zin om aan te sluiten bij ons of heb je ook een usa-reisje in gedachten deze zomer laat iets weten.

Joren

Hoi!
Ik heb jullie een persoonlijk berichtje gestuurd.

Hoi Elien en Joren,
Ik ben eens aan de oost en de westkust geweest. Geweldig allemaal, maar ik heb geen idee hoelang je met de auto van de ene naar andere kant reist. Met andere woorden: hebben jullie ongeveer een idee hoe lang de roadtrip gaat duren?

Groetjes,
Mimi

Hey Elien en Joren,
Jullie idee klinkt geweldig. En augustus is perfect voor mij. Hoever zijn jullie al met de plannen? Hebben jullie nog steeds plek voor eventueel een extra reiziger? Groetjes Ilse

Hey Ilse maandag komen we noges samen ik hou je op de hoogte van onze plannen… !