volgend jaar in Juni ga ik met 3 vrienden naar usa en we willen er de west kust doen met een camper, we hebben een reistijd van een 25 dagen en we willen zoveel mogelijk te zien krijgen. kunnen jullie ons op weg helpen met de planning? Ook vragen wij ons of of het mogelijk is door nationale parken te rijden en te overnachten met de camper? Alle reakties zijn welkom ,
Hi Tom
Iets meer info please. Welke tijd van het jaar ga je? Als je de west coast noemt denk ik aan een trip van San Diego naar Seattle maar dat zal niet de bedoeling zijn. Je zal het Zuid Westen bedoelen met NP’s als Grand Canyon, Zion, Bryce, Death Valley en Yosemite (en nog meer). Naar welke lokatie vliegen jullie? Als je zo veel mogelijk wil zien, zou ik niet met een RV gaan maar een auto (SUV) huren. Dan verplaats je je gemakkelijker en flexibeler maar als je langer op plaatsen wil blijven dan kan een RV ideaal zijn. Er zijn genoeg mogelijkheden om te kamperen in de parken maar bv Yosemite wordt vroeg geboekt.
Yeehaw
we zijn zinnens van half juni tem half juli te gaan en proberen dat zo low budget mogelijk te doen! Liefst gaan we vanaf LA tot Seattle, ik weet wel niet of dat haalbaar is op die periode ? De vlieglokatie ligt nog niet vast dus daar kan nog aan gepuzzeld worden wel denk ik met verschillende aankomst en vertrekhaven te werken om zo geen tijd te verliezen he. Ik weet niet wat de goedkoopste oplossing is om te reizen RV / SUV
Thx voor de info,
Tom