Roadtrip verenigde staten feb. 2008

Ik (22m) ben van plan om begin 2008 een roadtrip te gaan maken in de verenigde staten. Een vriend van me heeft sinds kort de amerikaanse nationaliteit en rijbewijs dus het is allemaal geen probleem om een auto etc te regelen.

Maar…
Eigenlijk zouden we graag met een (school)bus/camper door de US gaan toeren maar dit wordt natuurlijk allemaal een beetje duurder met zijn 2-en en daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die dit plan ook wel zien zitten.

De tijd is allemaal erg ruim en zeker niet fixed…

laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent, ik denk dat het een flinke ervaring gaat worden.

Tom

Hey Tom,

Ik ben ook van plan om in die tijd te gaan reizen. Opzich lijkt je plan leuk. Wat had je zoal willen doen tijdens je reis. Ga je voor de steden en uitgaan of meer voor de natuur en rust. Ik hoor het wel.

Gr Ronnie

Hoi Ronnie,

Ik denk dat het een combo van beiden wordt. Ik ben heel erg graag in de natuur en slaap liever op een matje onder de sterren dan onder mijn dekbed maar hou ook zeker wel van een biertje in de kroeg.
Ik denk daarom zeker wel de steden (liever stadjes) aan doen en een paar tochten door een natuurgebied, een ‘classic american route’ zou dan bijvoorbeeld een optie zijn.

hoi.

Tom