Roadtrip USA (voorjaar 2009)

Ken je het? Ben je bijna 30 jaar en komt ineens de laatste paar jaren de avonturier in je boven…en dan zijn al je vrienden reeds gebonden!! Zodat het er op neer komt, dat niemand met je mee kan of wilt.

Maar niet getreurd. Want ondanks dit soort kleine tegenslagen lijkt het me geweldig om in het voorjaar van 2009 (maart) een heuse roadtrip van drie weken te gaan maken door Amerika. Waarheen precies? Ach, ik heb zoveel op mijn verlanglijstje staan. Van New York, Las Vegas, de ontelbare nationale parken, tot aan de westkust (waar de meeste roadtrippers heen gaan). Kortom, het is mij om het even en die optie laten we dus ook nog even open!

Waarom pas in maart 2009? In een jaar tijd kun je je (hopelijk nieuwe) reisgenoten goed leren kennen en samen de voorpret delen. En voor een hoop mensen is het misschien fijn om een jaar lang te kunnen sparen voor iets waar ze al zo lang over dromen. Voor mij wel tenminste :wink:

Wie zoek ik? Het lijkt me ideaal om de reis te maken met in totaal drie of vier personen. Mannelijk of vrouwelijk gezelschap is mij om het even. Ik ben zelf momenteel 29 jaar en het zou wel fijn zijn als mijn mede reisgenoten tussen de 25-35 jaar zijn. Verder ben ik niet het type persoon dat iedere kroeg induikt die we tegenkomen, maar als ik me op mijn gemak voel, kan ik me erg makkelijk laten gaan en ben ik zeer aangenaam gezelschap :wink: Desondanks vind ik het ook geweldig om tijdens een barbeque of een kampvuurtje diepgaande gesprekken te voeren. Ik kan me prima aanpassen aan diverse situaties en heb er geen problemen mee om er een low-budget roadtrip van te maken (slapen in motels, wellicht in de camper/auto/sterrenhemel)

Een roadtrip betekent voor mij veel nieuwe dingen ondernemen, veel zien, veel humor. Dingen doen waar je hier in Nederland nooit de kans toe krijgt. Graag grijp ik die kans, nu het nog kan wellicht, met beide handen aan. Wie grijpt hem met mij?

Up :wink:

Jammer dat het pas over een jaar is… was het op zeer korte termijn geweest ::drugged:

Jammer Chris, die financiële middelen heb ik op dit moment niet tot mijn beschikking…