Roadtrip USA Midwest 2018

Hoi,

Ik zou graag in september / oktober 2018 op vakantie naar de USA willen. Ben er al eerder geweest, en vind het geweldig.
Het liefst Midwesten. Bijvoorbeeld vliegen naar Denver, een auto huren en drie / vier weken rondtouren. Logeren in motelletjes, wandelen in de National Parks, een beetje de sfeer proeven van het voormalig wilde westen en vooral genieten van de omgeving.

Iets over mezelf; ik ben 45 jaar, ben vrij rustig (in ieder geval geen haantje de voorste) en ik sport veel (Crossfit). Heb een fulltime baan en ben single. Vandaar ook een zoektocht naar iemand die mee zou willen naar Amerika.

Groet,
Ingrid

Hallo Ingrid.

Aangezien we win of meer dezelfde oproep hebben gedaan, wel met verschillende locatie in america, ben ik benieuwd of we samen mss iets kunnen opzetten.
Laat staan eerst een kennismaking.

Wie weet wat er uit komt.
Grtz Niels

Hoi Niels,

Leuk dat je reageert! En sorry voor mijn late antwoord, was lang niet fit en heb vooral veel geslapen de laatste dagen.
Ik had jou oproep ook al gezien.
Tuurlijk kunnen we een keer kennismaken en eens kijken naar hoe en wat, wensen en ideeën.
Lijkt me leuk.

groetjes,
Ingrid

Niks is zo verandelijker dan het weer.
Maar ik wil je even een update geven over de stand van zaken.
Ik wil eerst mijn eigen plannen op papier hebben om alleen op vakantie te gaan naar de states.
Hier ga ik eerst mijn focus op leggen.
Wel zo netjes om je hiervan op de hoogte te stellen.

Mvg Niels

Hallo moderators,
Willen jullie deze post sluiten? Geen reacties, de eerdere reacties zonder succes. Ik wilde het bericht verwijderen en een nieuwe maken maar dat kan geloof ik niet?
Alvast bedankt.