Roadtrip India met een tuktuk

Voor een goed doel wordt er een challenge georganiseerd waarbij je een reis maakt van nepal tot het strand van goa.

Ongeveer 60 teams reizen binnen 2 weken met een tuktuk vele kilometers, door de mooie lanschappen en steden.

Ben nog op zoek naar een reismaatje m/v, met een rijbewijs, iemand die iets unieks wil beleven, een goed doel wil steunen, van avontuur houd, cultuur in zijn puurste vorm wil zien en optimistisch is.

om een idee te krijgen het volgende filmpje
[ame=“RICKSHAW RALLY 2009 - YouTube”]YouTube - RICKSHAW RALLY 2009[/ame]

[ame=“Rickshaw Race - YouTube”]YouTube - Rickshaw Race[/ame]

[ame=“Int'l auto rickshaw race kicks off - YouTube”]YouTube - Int’l auto rickshaw race kicks off[/ame]

Het doel is om via sposoren geld in te zamelen voor goede doelen.

Hallo,

Wanneer begint dit avontuur?

Groetjes,

Ellis

Hey Ellis,

Begint in April 2010, heb je er een mail over gestuurd

Hay!

Klinkt super gaaf!
Zou je me wat meer informatie over dit avontuur willen sturen?
Mijn email is [EMAIL=“nicole_474@hotmail.com”]nicole_474@hotmail.com

Groetjes Nicole

ja me too, wat lachen zeg! wil je me ook info mailen: jeremynijk@hotmail.com

vertrek 28 sept naar beijing voor ik-weet-niet hoe lang. vorig jaar stage gelopen in delhi. nu afgestudeerd en heb zin een poos in azie te blijven. daarnaast hou ik van goede doelen dus laat maar weten!

groet,

jeremy

ps: voor welk soort doelen is het?

Hey Rick! wat gaaf hee. Kun je me er een infomail van sturen? Hoop stiekem dat je nog geen partner hebt want dit lijkt me zo geweldig.

[EMAIL=“jurgen_van_de_ven@hotmail.com”]jurgen_van_de_ven@hotmail.com (lagestreepjes ertussen)

Groeten

Jurgen!

Hey Rick, heel gaaf wat jij gaat doen, wil zelf reizen met vrijwilligerswerk combineren, maar zo’n project als waar jij aan mee gaat doen is wel ideaal! als je nog geen partner hebt zou je dan wat naar me kunnen mailen?

dank! maret