Hallo allemaal, ik ben een 22 jarige jonge vrouw die op zoek is naar reispartner om samen door india te trekken. voor 3 of 4 weken. het is een grote wens van me alleen mag ik niet alleen gaan van mijn ouders.
hoop via deze weg iemand te vinden die ook intresse heeft om te gaan.
Hou zelf niet van gidsreizen of met groepen. max 3 personen. ben er nooit eerder geweest dus een hele uitdaging ook voor mij,
Ik vertrek 15 maart naar India Klocata om precies te zijn. Eerst ga ik 2 maanden vrijwilligers werk doen en daarna wil ik 4 maanden rondreizen…ik weet nauurlijk niet wat jouw plannen precies zijn maar kijk maar of je er iets mee kan en anders mag je me altijd een berichtje achterlaten!!
hallo,lees net je advertentie dat je een reisgenoot zoekt. mijn plan is om half februari tot half maart naar india te gaan en dan beetje noord oost en misschie nepal.
heb net als jij geen reiservaring dus lijkt het mij leuk om dat samen met iemand te doen.
mijn bedoeling is om te backpacken,veel te zien, cultuur snuiven maar ook af en toe op mooie plaats paar dagen te blijven en te relaxen.
weet niet of je een leeftijdsgenootje zoekt want mijn leeftijd is 40 jaar, ik weet dat dat heeel oud klinkt maar ik ben nog zeer jong en blij van geest.wil je mij bellen als het je wat lijkt want ik zit bijna nooit achter de computer. mijn nummer is 06 44217671
wanneer ga je exact naar india?
ik ga zelf 4 maanden naar india vanaf april, ik zoek ook reisgenootjes want samen met iemand zo;n avontuur beleven lijkt me gezellig dan in mun uppie!
groetjes stephanie
ik las dat je rond dezeflde tijd als ik in inda zit en ook een lange tijd blijft,
ik wil april vertrekken en dan 4 maanden rondreizen, lijkt het je leuk daar te meeten en misschien es samen te reizen? of ben je niet op zoek naar reisgenootjes?
groetjes stephanie(20 jaar)
Het zuiden van India is ook heel mooi om rond te trekken! Ik woon en werk in de buurt van Puducherry, een voormalige Franse kolonie, op zo’n drie uur rijden van Chennai, Tamil Nadu’s grootste stad. Ik heb een organisatie die vrijwilligerswerk regelt in ontwikkelings-organisaties in india, maar ook in scholen, ziekenhuizen enz. Ik zou eens voor je kunnen kijken wie er vanaf maart tot en met juni vrijwilligerswerk komt doen (vanuit Nld), met wie jij weer contact zou kunnen leggen. Een combinatie van vakantie/rondtrekken en vrijwilligerswerk doen is heel leuk! Je kunt meer informatie vinden op www.amaidi.org of je kunt me Skypen op amaidi1.