ik ben Renske, 27 jaar. Ik heb de laatste week augustus en de eerste week september vakantie en ik was van plan om lekker de auto vol te laden en richting Engeland of Scandinavie te rijden en daar kijken wat er te doen en te zien is. Ik houd van uitdagingen en leuke actieve dingen en ben niet echt een uitgaangstype.
Heb nog nooit een reisgenoot op deze manier gezocht… ben benieuwd wat voor leuke reacties ik ga krijgen:D
Ik zoek een gezellig persoon (m/v, 25-32) die houdt van beetje cultuur en natuur, lekker eten, wijntje, terrasje e.d. Liefst iemand met HBO+ niveau.
Vlugge Reactie van je. Net die weken dat jij kan kan ik niet. Ik moet 31 augustus weer beginnen met werken( na 7 weken vakantie, lang leve het onderwijs). Ik wens je veel succes met het zoeken naar een reisgenoot.
Moet ik je toch teleurstellen, ik heb de laatste week al een aantal afspraken staan.
Ik moet dan ook weer beginnen met het voorbereiden van mijn lessen.
Ik ben trouwens docent consumptieve technieken.
Oftewel docent koken, serveren, brood en banket. Vandaar ook mijn facinatie voor eten en alles wat er bij hoort.
ik ga waarschijnlijk ook rond die tijd met de auto en tent naar Zweden en Noorwegen. Ik vind het het lekkerste om alleen te reizen, maar mocht jij rond die tijd ook daar zijn, dan kunnen we elkaar misschien wat tips van mooie plekjes doorsturen en misschien zitten we wel tegelijkertijd ergens.
Ook voor anderen die leuke locaties en campings weten in Zweden en Noorwegen, stuur even een berichtje :-).
in noorwegen vond ik de preikestolen (preekstoel) vlak bij stavanger erg indrukwekkend, hier is ook een camping in de buurt. Verder blijven beide landen natuurlijk mooi! Veel plezier!!
Hier met stijn 33j,m lijkt me leuk 2 weken rondtrekken door engeland ben dan vrij en wil best mee! Ik heb een berichtje doorgestuurd. Wacht met spanning op je antwoord. Zal vlug moeten gaan al je volgende week reeds wil vertrekken maar is te doen!