Roadtrip Canada/US

Hoi iedereen,
In de derde week van februari ga ik een roadtrip maken door Canada en US met mn luxe station auto die ik hier gekocht hebt. Hier wil ik 10 weken voor pakken. De bedoeling is te beginnen in midden Canada want daar ben ik nu. Hiervan te rijden richting de westkust dan naar beneden tot onderin Californie. Dan door Texas en Tennessee richting de oostkust en zo weer omhoog richting mn beginpunt. Mooie steden, national parken, alle te gekke hotspots, muziek en dit alles in een relaxte mood zijn mijn uitgangspunten! Zin om deze trip mij (gedeeltelijk) te vergezellen, of gewoon ergens af te spreken op deze route, laat me weten!
Ik ben een Jongen van 28 jaar, makkelijk in de omgang en sta open voor alle goede ideeën!!
Frans

Ik heb net een bericht geplaatst met mijn plannen. Als ik een reismaat vindt, ga ik ongeveer mid april naar oostkust vanuit Austin,Tx. Misschien kan ik je helpen met benzine en rijden. Roel

Sorry. Was vergeten dat ik om mijn email veiliger te maken, ik er een punt ingegooid hebt. Het niewe email adres: <contact via pb>

Hoi Roel, bedankt voor je reactie. Ik moet helaas bekennen dat het geheel iets anders is gelopen. Ik ben op dit moment aan de oostkust en ga hiervandaan naar de westkust. Dit alles tussen nu en half april want dan hoop ik tegen Canada te zijn.
Groet frans

Via Wereldwijzer app

OK. Misschien de volgende keer. Woon je in Canada? Goede trip toegewenst en ik hoop dat het een beetje warmer wordt aan de noord kant.