USA en Canada

Ik ben een Belg van 24 jaar en zou graag een reis willen maken naar USA en Canada, zelf weet ik nog niet precies wat ik allemaal zou willen zien, maar zou toch vooral west-USA (Californie, Nevada) aandoen en zuiden van Canada, wat ook mijn vertrekpunt zal worden. Ben al enkele keren op reis geweest waaronder mijn laatste toch een van de boeiendste was nl. Australie. Ben avontuurlijk ingesteld en ben zeker niet bang om mij tussen de plaatselijke bevolking te gaan mengen.
Als er geinteresseerden zouden zijn laat me dan iets weten.

Groeten :dag:

Hey Hollebeke! Ik ben van plan om aankomend jaar (begin/medio 2010) naar Canada te gaan. Visum wordt al aan gewerkt. Hoe lang ik blijf is nog onzeker afhankelijk van m’n ervaring en mogelijkheden. Maar weet je al wanneer jij wilt gaan? Wie weet kunnen we wel evt. een stukje samen reizen?

Korte info over mezelf; 25 jaar, nederlandse, sociaal en open minded.

Groetjes :zon02:

Hey,

Ik wil zo snel mogelijk gaan reizen, het liefst in Noord-Amerika / Canada. Ik ben al een keer aan de westkust geweest, maar er is nog zoveel te ontdekken in Amerika :-). Het lijkt me het leukst om met een klein groepje te reizen…Ik ben zelf trouwens 23 jaar (Nederlandse). Mocht je meer willen weten: [EMAIL=“travels1357@gmail”]travels1357@gmail

Ik ken dat gevoel van zo snel mogelijk willen reizen! :nod: Als ik m’n visum heb dan ga het waarschijnlijk vrij snel, verwacht ergens in maart. Dan begin ik ergens rondom vancouver, seattle en een aantal plaatsen eromheen om vervolgens weer naar boven te gaan (verder Canada in) of op de grens van USA en Canada.

Travel21 lat maar weten of je ook in mij geinteresseerd ben om eventueel (een stuk) mee te reizen!?

Hollebeke hoe sta je eigenlijk nu met je plannen binnen Canada/ USA? Ga je nog en wanneer?

Hey Irina1984,

Ik ben van plan om iets eerder te gaan (januari), maar ik weet nog niet hoe het gaat lopen. Het hangt er een beetje vanaf of ik reisgenoten kan vinden :-). Ik weet ook niet of ik een visum voor langere tijd kan aanvragen, omdat ik korter dan 2 jaar geleden in de VS geweest ben (2-jaar-regel). Maar ik ben zeker van plan te gaan. Dus misschien kunnen we wel een (stuk) samenreizen, als ik er dan ook ben :-).

Groeten!

Hoi allemaal,

ikzelf ga van april tot einde september 2010 rondtrekken in Canada. Alles is geregeld. Ik start in Montreal om dan eerst verder oostwaarts te trekken en dan naar het westen. Wieweet komen we elkaar ergens tegen

groetjes en alvast een fijne reist gewenst

Mie