Reismaatje m/v voor Canada & Zuid-Amerika

hey ik ben stefan bijna 20 en wil graag een poosje gaan rondreizen in canada en usa mischien nog zuid amerika veel van de wereld zien in ieder geval en genieten.

ik ben nu met mun stage bezig voor stuurman/ machinist daar ben ik eind oktober mee klaar en dan wil ik een poosje thuis zijn want dan ben ik 5 maanden weggeweest en dan wil ik in december of januari naar canada.

heb nog niks geregeld dus als je zin heb en ideeen dan hoor ik het graag.

ik weet nog niet hoe lang ik ga ligt ook een beetje aan de ander en hoe het gaat want ik heb hier helemaal geen ervaring in.

groetjes stefan

Hee,

Ik ga niet backpacken in Canada. Maar ik ga wel in december naar Canada voor 6 maanden. Ik ga eind april/begin mei weer terug. Mijn zus woont daar en ik ga daar werken. Maar ik zit er ook aan te denken om nog misschien rond te reizen, richting Britisch Columbia. Maar dat weet ik nog niet zeker, omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb. Dat is echt superlastig, maar ik ga nog even kijken wat ik kan doen. Maar je weet er van en misschien is dit wel handig om soms informatie ofzo uit te wisselen. :slight_smile:

Sifra