Mijn naam is Susan, ik ben (bijna) 24 jaar en ik heb onlangs mijn HBO opleiding afgerond. Momenteel ben ik aan het sparen voor een mooie rondreis door Amerika!
Veel van mijn vrienden volgen een studie, hebben een baan of een partner. Ik hoop daarom op deze manier een gezellige reisgenoot (m/v) te vinden! Ben jij een lotgenoot? Lees dan snel verder
Ik zoek iemand die in mei/juni 2014 gedurende 4-6 weken samen met mij door Death Valley wilt rijden, de Grand Canyon (en vele andere National Parks) wilt bewonderen, Alcatraz met mij bezoekt en uiteraard naar San Francisco en Las Vegas meegaat.
Ik ben best “easy-going”, maar mijn ideale reisgenoot vindt het niet erg om:
mooie, maar lange wandelingen te maken
uit te wijken naar een mountainbike of ander vervoersmiddel (paragliden lijkt me GEWELDIG, maar is misschien te duur?)
in een goedkoop (en dus misschien minder schoon) motel te overnachten
te slapen in een tentje
mee te gaan naar een concert of ‘s avonds stappen
een dagje te shoppen!
Is jouw interesse gewekt? Laat dan een reactie achter en laat me vooral weten hoe jij de roadtrip voor je ziet !
Hee,susan,klinkt erg goed,heb je al een reisgenoot gevonden?ik zal me even voorstellen,ik ben een normale jonge man (30j)uit emmeloord(nog wel),ik heb een hele moeilijke tijd achter de rug en wil daarom graag een positieve inslag maken,mijn keuze en interesse valt precies in jou straatje maar ik ben echt een leek,iheb nog niks uitgezocht maar ben wel heel benieuwd wat jou bevindingen zijn.ik hoop dat ik je interesse heb gewekt,groetjes patrick
Ik wil volgend jaar ook graag naar Amerika. Een mogelijke route die ik in gedachten heb is als volgt: SF, LA, Grand Canyon, Monument Valley, Moab, Bryce, LV, Death Valley, LA, San Diego. Qua verblijf zo goedkoop mogelijk lijkt me prima. Dan houdt je ook meer over om dingen te bekijken/bezoeken.
Tof idee om volgend jaar zo’n mooie reis te maken om een mindere periode in je leven af te sluiten. Ik heb al wel een idee waar ik naartoe wil, maar vind het natuurlijk het leukste om samen met iemand anders een route uit te stippelen. Misschien een idee voor de kerst een mooie reisgids te vragen ofzo?
Hoi Joe,
Leuk om van je te horen! Zo te horen komen onze routes aardig overeen. Ik kies er ook liever voor om wat minder geld uit te geven aan slaapaccommodaties en wat meer geld te besteden aan andere dingen.
Lijkt me leuk om jullie beide beter te leren kennen en ideeën uit te wisselen. Je kan me toevoegen op Skype, of mailen naar susannegoossens@hotmail.com.
Leuk om te horen dat je volgend jaar ook die kant op wilt. Het lijkt mij een goed idee om op Skype of per mail eens te chatten om elkaar wat beter te leren kennen en ideeën uit te wisselen! Mijn emailadres vind je in het bericht hierboven. Hoor graag van je!
Ik ben ook van plan deze zomer naar USA - Westcoast af te reizen.
Mijn eerste plan is om alleen te gaan, maar weet dit nog niet zeker.
Lees ook mijn laatst gestarte onderwerp op dit forum: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=168939
Als je nog geen reispartner hebt gevonden, dan is het misschien ook wel leuk om dit samen te doen…
Lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je.
Hey guys…graag zou ik jullie forumbezoekers en topic starter mijn travel plans voor 2014 vertellen. misschien heeft u interesse om een gedeelte of langer mee te reizen.
Ik ga eind july-begin aug voor een paar maanden naar de USA. heb er zelf ca 5 jr gewoond in het verleden. high school etc gedaan. enfin…een vriend van mijn uit NL en een kennis uit B (die ik via dit forum heb ontmoet) zijn van plan om dus een langer roadtrip te maken …west coast- east coast, zuiden US. tevens wil ik graag oude vrienden/ kennissen opzoeken en de plaatsen waar ik heb gewoond ‘oude herinneringen’ bezoeken.
mijn idee (staat niet vast nog maar een globaal idee) is starten …van Amsterdam of vanaf Bruxelles (woon ook in België) te vliegen naar Seatlle…van daar een kleine week naar Vancouver te gaan. daarna vanuit WA st langzaam aan door OR naar CA te reizen. natuurlijk een huur auto(s). in beide staten heb ik tijd gewoond dus wil daar langs passeren. Als ge CA in rijd dan ‘moet’ ge echt een convertible huren…we rijden dan langs de coastal highway naar LA en passeren natuurlijk San Francisco. in de meeste steden een week ofzo verblijven. veel te zien en doen. van shoppen en uitgaan, van natuurparken, beaches, Malibu beach, etc…
overnachtingen in eigen tent (meebrengen) en/of motels, hostels of hotels.(prefereer wel eigen slaapkamer met sanitair voorzieningen) probeer niet teveel geld daaraan uit te geven zodat we meer hebben om leuke dingen mee te doen. wandelingen maken in de natuur reservaten, zelf hou ik erg veel van de rust en natuur.
vanuit daar als mogelijk gaan we naar Mexico over de grens…en dan later terug en naar las vegas, death valley…rocky mountains …(ontzettend warm daar)…en vanuit daar door de zuidelijke staten naar Florida. Florida natuurlijk Disney parken, natuur parken, de moerassen in het zuiden, Key West …alleen erheen rijden vanuit Miami is al een adembenemend rit.
als we met een leuke groep kunnen gaan…er zijn altijd mensen die iets anders willen doen en natuurlijk geen probleem. en het is gezelliger en ‘safer’. in LA ken ik een ex gang member die nu tours organiseert…wilt ge surfing proberen…ga uwe gang. in mijn tijd op zeer mooie heldere dagen zag je de haaien meezwemmen hahha lol.
mijn partner en ik hebben tijd in Maryland en Florida gewoond. van Florida naar Washington DC reizen. FBI building, white house…
en dan rijden naar NY en vanuit daar terugvliegen. NY een week verblijven…a must to do!
mocht ge interesse hebben. contacteer mijn op mijn email: elevenresidents@usa.com. facebook details via pb svp.