Roadtrip Amerika in juli en augustus

Ik heb nog maar een nieuw onderwerp hierover gepost…Ik weet dat er al een paar staan, maar ik dacht is weer iets overzichtelijker. Maar ik wil dus graag een roadtrip door Amerika maken met een paar man. Dat lijkt me echt super… alleen wil ik dan in Juli en Augustus gaan omdat ik eerst nog mijn stage af moet ronden. Zijn er mensen wat hier interesse in hebben voor die periode?

groetjes
Nadine

Hoi Nadine,
Die andere threads werden idd een beetje onoverzichtelijk… Maar goed, ik zou dus ook graag in juli en augustus weg willen. Net als jij zit ik ook met een stage die ik eerst af moet ronden voor ik weg kan.
Ik ben trouwens 20 jaar en ik kom uit Nijmegen. Ik ben afgelopen zomer door Europa getrokken met de trein, en wil deze zomer verder weg gaan, en Amerika lijkt me daarvoor perfect.

Groeten Linda

Hey Linda!

Wat leuk dat je reageert! Nou dat komt dan mooi uit! we willen rond dezelfde tijd gaan, super. Ik ben 25 jaar en kom uit Limburg, maar zit op kamers in Arnhem. Het lijkt me geweldig echt een roadtrip te maken en het bekende rondje en misschien nog wel meer te doen. Als er nou nog meer reacties zijn kunnen we misschien met een paar man een busje huren. Dat zou gaaf zijn, toch?

groetjes,
Nadine