Mensen ontmoeten tijdens het reizen? USA midden en zuid-oosten, juli en augustus

Hallo allemaal! :slight_smile:

Ik ben Roy, 22 jaar. Ik ben anderhalf jaar geleden vanuit Nederland naar de VS verhuisd. Ik reis enorm veel binnen de VS in mijn vrije tijd, en in juli/augustus heb ik een hele lange rondreis gepland, maar… niemand van mijn vrienden kan mee :(.

Misschien dat er iemand is die in dezelfde periode ook van plan is een van de plaatsen te bezoeken waar ik ook heen ga, en één of meerdere dagen samen iets wil doen? Of iemand die zelf geen auto heeft en een stuk mee wilt rijden?

Ik heb tot nu toe geen vaste datums gepland, en mijn route is ook enigszins flexibel. Als je van plan bent om in juli of begin augustus toevallig ergens in de buurt te zijn waar ik ook heen wil, en het lijkt je leuk om misschien een dagje samen iets te doen, zou ik het super vinden om van je te horen! :slight_smile:

Dit is grofweg de route die ik van plan ben te rijden:

http://i57.tinypic.com/29c6rye.jpg

Hoi Roy,

Ik ga in juli en augustus naar Amerika. Ook met een flexibel reisplan, zie op je reisplan meerdere punten die ook op mijn lijstje staan.

Ik ben Michelle 29 jaar uit Haarlem, 30 in de tijd dat ik die kant op ga. Weet niet of leeftijd een probleem voor je is :slight_smile:
Zo niet, misschien kunnen we met elkaar in contact komen en daar wat afspreken. Lijkt me leuk.

groetjes,
Michelle

Hoi Michelle,Ik ben een vrouw 29 uit Rijswijk en wil ook naar Amerika in juli t/m eind aug. Ik wil in ieder geval naar New York en de rest is open. Laat even weten of je dat leuk zou vinden. Groetjes