hej hej
ik heb hier vaker geprobeert naar een reisgenoot te zoeken, helaas nog zonder succes…
inmiddels ben ik vertrokken op mijn wereldreis en ben ik in china…
ik zoiu nog steeds graag samen met iemand reizen, en hoop dus dat iemand me nog wil vergezellen…
zoals ik zei ben ik nu dus in china, en tegen eind mei (28 mei) ga ik naar vietnam cambodja (laos) en thailand, ik zou het heel leuk vinden om dat op de brommer te doen of in ieder geval een gedeelte op de brommer…
30 juni vlieg ik dan naar australie, ik vlieg naar darwin en wil dan eerst een weekje daar zijn ofzo, en dan wil ik richting sidney, ik weet nog niet via welke weg, maar dat komt wel goed neem ik aan…
12 augustus wil ik dan naar vancouver vliegen… ik blijf dan niet zo heel lang in vancouver want dan wil ik road trip naar montreal maken…
ik denk begin september dan naar mexico city te vliegen en vanaf daar wil ik de pan american highway naar het zuiden doen…
ondertussen hebben we natuurlijk allemaal prachtige stops en leuke dingen te doen maar dat spreekt voor zich toch…??
ik zou het leuk vinden om deze dingen samen (met 1 of met meerderen) te doen om de kosten te kunnen delen maar ook om het gezelliger te hebben!!
nou als je een stukje mee wilt of helemaal mee wilt, ik hou wel van kamperen ook, iedereen moet aanpassingen maken dus als je niet iedere avond wil kamperen ofzo, er is voor alles mogelijkheid…
laat wat van je horen graag op mijn mail [EMAIL=“aisiraf@hotmail.com”]aisiraf@hotmail.com want deze site is in china rete-traag…
ik zou het tof vinden!!!
groetjes farisia