Riva Bella in Side

Hoi,

Zijn er al eens mensen in hotel Riva Bella in Side geweest? Of gaan er nog mensen heen? In de meivakantie bijvoorbeeld?

Ben, voor het ogenblik met de kerst hier in Side in het hotel
Side star Park 5¨ . En het is hier in dit hotel echt kerststemming. De kerstman bracht reeds geschenkjes aan de deur van de slaapkamers, nu loopt hij terug met geschenkjes rond in het hotel. Alles is hier één kerststemming.
Deze avond speciaal kerstmenu met live muziek. Echt tof. Elders in Side ze je weinig van de kerstsfeer maar in het hotel voel je echt of je in europa bent. Veel nederlanders en Duitsers. Het word een gezellige kerst in Side.
Hotel Riva Bella, weet ik hier wel liggen, maar heb geen ervaring met de service. Hier in dit hotel is alles super. De bediening en sfeer is fantastisch.
Kerstgroeten uit Side,
Franka

HEY FRANKA6
AFGELOPEN ZOMER BEN IK IN SIDE STAR PARK GEWEEST. HEB ER TOEN EEN HELE LEUKE VAKANTIE GEHAD. pERSONEEL EN ANIMATIETEAM ZIJN ZEER VRIENDELIJK. iK MIS HET WEL WEER

Hallo besmile,
Ik kan best geloven dat je dit hotel mist. Het moet er in de zomer in Side Star Park zeker nog beter zijn . IK heb gezien dat ze ook een privestrand hebben en je bent zo langs het strand in Side centrum. Echt tof hotel. Ik hoop er dit jaar nog dikwijls te komen want zoals je zegt, echt heel vriendelijk personeel en een tof animatieteam en geen russen in het hotel.
Toch niet de periode dat ik er was. Het buffet is heel gevarieerd,voor de cola drinkers ,echte coca -cola geen pepsi of cola turka,ook een uitzondering in de streek van Side in een all inclusief echte cola te krijgen. Voor de bierdrinkers ‘efes bier’ ook beter dan de ander goedkopere bieren die ze hier veel geven in een all inclusief.
Groetjes
Franka

Als we dan toch reclame gaan maken voor de ´coca cola´ in Side, kom dan gewoon ff bij WİELLİES langs, 100 m van Side Star Park en ook van het door Franca genoemde strand. Ook wij hebben ´coca cola´ en geen turka cola, maar ook en dat hebben al die hotels niet, echte Douwe Egberts koffie of een Heineken pilsje, voor de liefhebbers een frikandelletje, kroketje of bitterballetje en goed gebakken friten en pannekoeken.
Ook was er bij ons een ECHTE HOLLANDSE KERSTVİERİNG en ook een OUDEJAARSAVOND MET OLİEBOLLEN.

Gewoon die moeite nemen en die 100 meter eens even doorlopen :wave:

haha en nu weer riva bellaa oke?:stuck_out_tongue: