Hotel beoordelingen : Side Star Park

Hotel Side star park:
hier ben ik vorig jaar augustus 2005 geweest, en het is een leuke hotel.Side Star Park heeft zijn deuren in april 05 geopend en behoort nu al tot 1 van de populaire hotels in Side. Het hotel werkt met het bekende allinformule. Het hotel ziet erg goed en verzorgd uit en het wordt steeds netjes bijgehouden. De eigenaar van het hotel heeft nog 5 bekende hotels op zijn naam staan.Het hotel ligt 150 meter van het strand af. Bij het strand heeft het hotel een eigen strandrestaurant en ligbed gedeelte. Side Star Park is het zuster hotel van Side Star,

voordelen:

• aardige bediening
    -aardige animatieteam
  • ligt aan een rustige weg, waar winkels te vinden zijn.
  • 5 a 8 minuten van het strand
  • 1 hele groot zwembad en een aparte zwembadje voor de 2 waterglijbanen en nog een binnenzwembad.
  • een ruime speelplaats voor de kleintjes
  • het ontbijt - middag en avond eten is zeer uitgebreid.
  • tot 0.00 gratis drinken daarna zelf betalen.
  • animatie organiseert voldoende dingen voor de kleintje en de grote
  • de kamers en suites zijn zeer ruim .
  • de speelruimte in de kelder is ook groot. Met o.a bowlingbaan, ijshockeytafel, internetpcs, spelcomputers en biljarttafels en voetbaltafels.
  • fitness + hamam zijn ook erg ruim.
  • Met de turkse avond wordt alles rondom het zwembad met rood en wit versierd en de sfeer is dan uitstekend.
  • Spa centrum is ook okey.

Familiekamers ( type b) bevinden zich in het bijgebouw. Alle kamers van het bijgebouw hebben uitzicht op het zwembad met de 2 waterglijbanen.

Het animatieteam werkt soms samen met het animatieteam van Side star.

groetjes besmile

Hé Besmile, klinkt leuk! Ik heb het geboekt, we gaan 27 april, YES, ik heb er zin in! :nod:

Ben er ook geweest, personeel irritant, we moesten borden met eten opscheppen en dan laten staan zodat hun het op konden eten, er liep een zwangere zwerfkat, die kreeg van een van de medewerkers een rotschop, de heren moesten een lange broek aan tijdens het diner, terwijl de vrouwen met korte minirokjes graag naar binnen werden gelaten,

het eten is wel heel erg goed, en de kamers zijn geweldig, met hele brede bedden, goed schoongemaakt maar vind het prijs/kwaliteit verhouding te duur

Heey weet iemand misschien die dit jaar ook in hotel side star park is geweest
de namen van de jongens van het animatie team 2009 ?"
Ik zoek namelijk een van die jongens maar weet niet meer hoe hij heet

xxx

Supper goed hotel , turkse avond was echt mooi om mee te maken.
Animatie team was echt geweldig.
Mis het daar echt volgend jaar weer ! :zon02:

Wie zoek je Dahpnee? Ik ken wel een paar jongens van de animatie.

Hallo graag wat info over het hotel op vandaag, ik zie dat het forum reeds enkele jaren niet maar aangevuld werd ?
groetjes uit Gistel.
evandous

evandous dan moet je misschoen ff kijken op Side Star Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, Turkije | Zoover

daar vind je de recente reacties

gr gerard