Rio - seks

Heej,
Sorry als deze vraag ietwat hoerig overkomt, maar ik wil hem toch heel graag eventjes stellen.
Ik ga in oktober voor 3 maanden naar Rio, vrijwilligerswerk doen en natuurlijk ook Rio ontdekken. Wat ik mij dus afvroeg…
Stel ik ontmoet tijdens het uitgaan een leuke man, kun je dan zo maar met hem naar huis gaan of hij met jou mee voor de seks (serieus ik heb geen honderden one-night stands maar ik kan me toch niet voorstellen dat het in die 3 maanden geen een keer gaat gebeuren). Ik snap natuurlijk wel dat er altijd een risico hier aan vastzit, maar is het gevaar (beroofd/vermoord etc.) in Rio groter?
En hebben jullie hier zelf eventueel ervaring mee? (met het mee naar huis gaan met iemand dan hea, niet met het vermoord worden xd)
xxx Zoë

Het antwoord horen we over drie maanden wel denk ik.

Hoe weten we nou wie of wat je tegen komt?

ach Zoe …

je bent toch niet naief ?

ga jij in je thuisland zo maar met de eerste de beste naar … ?

uiteraard kijkt men hier altijd met genoegen uit naar een “gringo”, om redenen die je zelf wel kunt bedenken, hou er dus rekening mee

als ik jou toch een tip mag geven, leer (braziliaans) portugees !
volg op zn minst een cursus, dat zal je toch nodig hebben voor je "vrijwilligers"werk ook, zoek bvb de cursus “Brazilian Portugese” van Pimsleur op net, 3 x 30 lessen van een half uur, mits wat goede wil maal je die wel door voor oktober

en ook, ja als je dan toch eens zo ver staat dat “het” gaat gebeuren, zorg dat je altijd jasjes (“camizinha” of condooms) bij de hand hebt :wink:

geniet van Rio meid !

tropische groet uit het Salvador da Bahia

Kannibalen in Rio
door Ineke van Holtwijk
2e hands verkrijgbaar via

zou verplicht leesvoer moeten zijn voor een ieder
die van Rio wil genieten.
Zoe door dit boekje kun je ook wat wijzer worden over
de “liefde” in Brazilië

Succes met het vrijwilligerswerk,