Rimini 2006

Zooooow ik ben weer terug echt toptijd gehad daar…Rimini is echt relaxed!
Zat in Residence Paradiso…viel in het begin flink tegen…9uur gewacht voor we in konden checken omdat er 4 mensen achter de balie stinden waarvan er maar 1 (george echt relaxte kerel dat wel) Engels kon. Verder ziet t appartement er echt super uit…alles netjes schoon en als je geluk hebt ook nog mooi groot balkonnetje net als wij! Tip: Neem ff zo’n italiaan mee van achter de balie om je checklist mee te controleren of al het bestek enzo aanwezig is anders naaien ze je hard…6 euro per kwijtgeraakt mes ofzo, van die flauwe dingen.
Owja en je moet om 11 uur muziek af en om 12 uur van t balkon af zijn anders komt de dorpsgek met zn kikkerogen je een waarschuwing geven:)!

Stappen in Rimini vond ik de Life en Carnaby t leukst…Baia Imperiale is leuk om geweest te zijn maar mist heel veel sfeer. Blow Up was echt het ultiem dieptepunt, net of je in een sauna staat en hele toko vol irritante italianen waar elk meisje zich gruwelijk aan ergerde.

Als je met beachmasters gaat moet je echt die boottocht maken…echt een van de leukste dingen die wij hebben gedaan…
Venetië en San Marino niet geweest want dan moesten we te vroeg op…:D!

Veel plezier voor de mensen die nog gaan!!!

Hey Rick_Rimini,

Zo te horen wel naar je zin gehad dus.
Ik ga zaterdag naar Rimini toe, super veel zin in.
Hoe was het weer? Want als ik op internet kijk, dan zie ik alleen bewolking en regen. Schijnt de zon wel lekker nu, prima weer voor op het strand dag in dag uit??

Misschien iemand anders die dat weet…
Dank je wel alvast!

Hey,

ja wij hebben echt superweer gehad elke dag op het strand gelegen. Alleen de laatste 2 dagen hadden we wat bewolking en regende het af en toe maar telkens kwam de zon er weer tussendoor dus het viel wel mee.
Maar hoop voor je dat het weer wel beter wordt!

Groetjes

Grr! Wij gaan met n hele club 4 aug. naar Rimini en als 't toch regent dan zwaait er wat!!
haha. nee maarja, iemand ervaringen met Appartementen Verdemare? Vertel vertel… :slight_smile:

Timmie06 fijne vakantie alvast.
Hoe lang gaan jullie?

Wij gaan zaterdag naar Rimini, hotel Rex 2 weken. Hoop zo dat de zon schijnt en we lekker elke dag op het strand kunnen liggen, want daar komen we echt voor.

Ik ga samen met een vriendin van 11 t/m 21 augustus naar rimini met de busZijn de discotheken daar een beejte te betalen ?

ik ga samen met een vriendin 11 t/m 21 augustus naar rimini met de bus…
zijn de discotheken echt zo duur daar of valt het wel mee ??

De discotheken zijn helaas wel redelijk duur jah

Discotheken vond ik reuze meevallen…met Beachmasters-pasje die je daar voor 15 euro kan kopen krijg je vrijwel overal korting op entree en drank…heb em er daarom ook echt wel uitgehaald…heb hele vakantie meestal malibu-puur gedronken voor 3 euro per glas in carnaby en life…valt toch wel mee als je kijkt naar lloret of kreta…

Voor degene die nog gaan…probeer bij mensen die uitchecken beachmasterskaarten te krijgen…staat een datumen naam op maar kijkt niemand na wij hebben de onze ook weggegeven en die mensen hebben er veel profijt van hoorde k:D !

prettige vakantie!

Hey,

Wij vertrekken zaterdag voor 8 dagen naar Rimini, maar heb op een of ander forum veel negatieve dingen gelezen. Zo zou het totaal niet leuk zijn voor mensen boven de 20…en wij zijn 22 en 25, dus als ik allemaal moet geloven, kunnen we beter thuis blijven:sad:

Zijn hier mensen met positievere berichten?
Wij zitten in het Beachmasters Gueshouse, iemand bekend mee?

Greetz

L.S.

Ook deze sub-rubriek over Italia wil ik gaarne even “omhoog” halen.

Het is een leuke sub-rubriek voor de jongeren en de jong-van harte onder ons…
ha ha

Ik ga samen met 5 vrienden ook naar Rimini:D Weet alleen de exacte datum nog niet, waarschijnlijk eind juli tot half augustus;)

Klinkt gezellig!
Om alvast in de stemming te komen:

http://italie-fotos.blogspot.com/

Wij gaan met zn 3en van 3 aug t/m 13 aug naar Rimini met de bus, in complex Atrium, zijn hier nog andere nederlandse jongeren die dezelfde periode gaan?

Rimini is echt super leuk!!
Leuk uitgaan, mooie discotheken vooral, genoeg te doen, !!

Maar ga vooral NIET naar Residence Paradiso…
nee we overdrijven niet… dat dachten wij in het begin namelijk ook van andere…

Maar het zijn serieus oplichters! Om te beginnen konden wij pas om 18.00uur ons appartement, en we waren er 8.00 uur s’morgens al.
Ze spreken geen woord engels, het enige wat ze zeggen is PROBLEMO!

Toen we er eindelijk in konden bleek het super klein te zijn,alles was ingericht voor 4 personen. Er stond gewoon een campingbedje bij!

En het was ook super vies… niet schoongemaakt kaugom van de vorige hing nog aan de kast. En dat terwijl je betaald voor een eindschoonmaak (50 euro)
We hadden ook een super klein balkon voor ons 5 we konden echt niks kwijt!
We hebben het toen zelf maar een beetje schoongemaakt en zeuren had verder geen zin!! Het enige wat ze zeiden was dat ze problemen hadden en dat ze het druk hadden!

Te kleine kamer is opzich niet erg… maar ze hebben ons echt opgelicht.
We kregen we de laaste dag te horen dat we nog een boete moesten betalen omdat er mensen uit het appartement bij ons hadden omgekleed… 10 euro per persoon die binnen is geweest! ECHT dikke onzin toch!

Zo houden ze bij iedereen altijd wel een gedeelte van de borg in… al is het maar 2 euro… en dat stoppen in mooi in hun zak! En het schijnt echt die baas te zijn die dit zo wil! Echt een oplichter. Die baas zag je overigens echt bijna nooit… soms kwam hij even kijken met zijn audi voor de deur…

Onze wc was verstopt geraakt… volgens hun onze schuld dus 70 euro boete! Wat denken hun dat wij expres die wc verstoppen!!
In Nederland zouden ze hun excuses aanbieden voor het ongemak!!

Ze verzinnen bij iedereen wel wat… want echt bijna iedereen had problemen… En wij hebben ons echt niet MISdragen in dat appartement ofzo.

Andere meiden moesten ook geld betalen omdat er mensen van de camping verder op bij hun af en toe wat kwamen drinken! Gaat nergens over!

Zou echt niet geaccepteerd moeten worden maar ze hebben alles in de hand we moesten wel betalen!

Kies daarom WEL ZEKER voor RIMINI… maaar ZEKER voor een andere appartement… en vooral voor jongeren… want het was zelfs nog best een eindje lopen naar het uitgaan… maar dat is opzich niet erg want er gaan gratis bussen!

app. paradiso ziet er van buiten leuk uit maar service is echt slecht!

en? in welk hotel zaten jullie nou?

voor anderen: er bestaat geen beachmasters questhouse. je wordt óf in hotel panda of villa panda gedumpt óf hotel guatemala ofzo.
maar die panda zit dus aan een spoorlijn. met een beetje ‘geluk’ kan je de trein aanraken als ie er langs komt…

zelf zat ik in brennero. 3x niks. sowieso heb ik slechte verhalen over alle hotels van beachmasters gehoord.
brennero is vies,klein, en het personeel is onvriendelijk.
het ontbijt stelt ook geen moer voor

beachmasters is sowieso voordeliger hoor.
áls je excursies wilt doen iig. want als je de prijslijst krijgt met excursies, komt er nog 5 euro per excursie op als je geen bm card hebt.zon bm card kostte volgens mij 15 euro. laat staan als je ook nog korting kan krijgen ermee.

voor mensen, voor strand moet je betalen (stoeltjes enzo) maar je kan er gewoon met je handdoek liggen. óf je gebruikt de stoelen die ter hoogte van shooters. dan heb je ook gratis stoelen. én lekker dicht bij de zee