Rimini 2006

ik ook met xtravel maar da wist je al:rolleyes:
maar ik ga naar Riccione dus ik denk niet dat we bij elkaar in de bus zitten maar we zullen zien!:slight_smile:

kan wel, want vorig jaar toen ik (Laurie) naar Rimini ging zaten er ook mensen bij me in de bus die naar Riccione gingen… :slight_smile:

oke lache:D

Nog heeeeeel ff wachte en dan kunne we…vanaf 21 juli feeste in Rimini:D!!!

hey wij gaan ook naar rimini van 21 tot 30 juli en we zitten ook in residence paradiso en stappen op in eindhoven :banana:

:wink:

heeeyss wij gaan ook naar rimini 4 jongens… met ladyrinth of hoe da ook heet… van 21 juli tot 15 aug… op camping italia zijn er toevallig ok mensen die daar heen gaan…? laat ff wa weten!

greetzz rick

Hey Hey!

Wij gaan 18 augustus voor 10 dagen naar Rimini met de bus vanuit Eindhoven! Wij zitten in Appartementen Résidence! Nog meer mensen die dan vertrekken en die dan daar zijn laat maar wat horen!!

Groetjes xx

Mensen hebben jullie ook nog informatie over de activiteiten die er dan te doen zijn…??

Ik ga samen met mijn goede vriend Thomas naar Rimini maar ik kom daar zeker niet alleen voor 't uitgaan maar ook voor dingen te bekijken wie nog meer van 10 dagen met beachmasters van 21 juli ?

xx liefs

hey krista en Rick,

wij, 3 meiden, gaan 21 juli naar rimini/residence paradiso met beachmasters, lijkt me wel gezellig in de bus

Hey ik ben Eline ik ga met een goede vriend Thomas naar 't zelfde appartement en ook van 21 juli met beachmasters naar Rimini

Hey,

Ik ben van 30 juni tot 9 juli met X-travel naar Rimini geweest…
De reisleiding op zich maar relaxt maar wil jullie wel waarschuwen voor Aline. Ze belooft veel maar maakt er weinig van waar.
Welk hotel/appartement zitten jullie?

Greetz Rosanne

Hey mensen,

ik ben van 30 juni tot 9 juli met x-travel naar Rimini geweest…tijd van mn leven gehad!
Ik zat in hotel cupido, dit hotel kan ik sterk afraden, het is een afbraakpand…
Ik wil jullie de tip geven om alvast ontbijt te kopen voor bij aankomst anders zit je tot 12 uur zonder eten en je krijgt champagne op je nuchtere maag.
Je komt om 7 uur s ochtends al aan.
Sjoerd, bart en maryse zijn erg relaxt. Aline niet.
De cruise op maandag is echt aan te raden, die mag niet missen. Venetie ligt ver weg dus dat zou ik maar niet doen.
je kan erg relaxt uitgaan in rimini dus dat moet wel goed komen!

en de reis met de bus valt echt mee hoor, het gaat belachelijk snel.

Op de terugweg zaten we met maar zes mensen in de bus, wel apart was dat en zijn lekker in onze woonplaats afgezet.

Veel plezier…

ennuh ricionne en rimini mensen gaan elkaar zeker weten tegenkomen!! reken daar maar op…:slight_smile:

Greetz

Rosanne

5 tot 21 aug. in Residence Paradiso met Beachmasters vanuit Utrecht.
We zouden eigenlijk in een ander appartement zitten maar Beachmasters heeft t contract met dat appartement ineens verbroken. Lekker dan. Maja, is iemand al eens in dit appartement geweest? We zijn met 6meiden maar er schijnen geen 6pers. appartementjes te zijn dus ik ben benieuwd hoe beachmasters dit opgelost heeft…

Maar het neemt niet weg dat ik er super veel zin in heb!

Ik ga morgen naar Rimini. Ook naar Residence Paradiso. Tot 31 juli
dus dan zal ik je wel vertellen hoe het appartement was :RockOn:

Idd… ik zat in het hotel naast jou en erg vriendelijk waren die mensen van het hotel niet. Aan Aline heb je niks. Die zet gewoon dr telefoon uit als ze geen zin heeft om iemand te helpen. Echt belachelijk. De andere drie waren wel super!
Venetië vond ik wel leuk, maar het was echt veel te heet… Kan je beter in de lente ofzo naartoe gaan.
Verder lekker veel uitgaan, maar je wordt wel afgezet, zo bleek bij ons… Schijnt dat je bij x-travel meer entree betaalt dan wanneer je een kaartje van een propper hebt… :jeez:
Verder gewoon genieten van het mooie weer en de gezelligheid, dan komt alles goed!

xxx Laurie

Gaat er nog iemand in de periode van 5 augustus tot en met 19 augustus naar hotel Rex in Rimini??

Wij, 2 meiden, zitten dan twee weken lang in dit hotel.

5 gasten, van 29 juli t/m 5 augustus

**Résidence Paradiso **

Nooit meer naar huis ! :wink: :banana:

Hej!

Ik ga ook 5 augustus met het vliegtuig naar Rimini!

Groetjes mij

Hey Mizzmarl1,

In welk appartement/hotel zit je?
En met hoeveel personen ga je???

groetjes

Hey Sunny!

Ik zit in residence paradiso en wij gaan met zijn 4en!

Ik had al gelezen dat jij in een ander appartement zit?!

xx