Heeej wie kan mij informatie over het volgende geven.
Hoelang moet ik er wonen om m’n rijbewijs te halen?
Is je theorie uit Nederland daar geldig?
Hoeveel kost het?
en voor je motor hoe zit dat ?
De reden dat ik dit vraag is omdat ik er wil gaan wonen bij familie tot volgend schooljaar lkkr er tussen uit. Ik ben al bezig met mn rijbewijs maar even gestopt en als ik daar verder kan gaan is dat mooi meegenomen maar als et niet gat dan w8 ik even tot ik het heb gehaald voordat ik ga.
ik had ook vernomen dat het makkelijker en goedkoper is daar?
klopt dat ?
je zult zelf even met het Arubahuis moeten bellen of je familie even laten navragen wat de laatste regels zijn, want die zijn een stuk strenger geworden onlangs. En ik hoorde dat er lange wachttijden zijn voordat je kunt lessen. Het is gemakkelijker om hier je rijbewijs te halen, dat wel, maar of je daarna ook kunt rijden is zeer de vraag. Het verkeer is hier een levensgevaarlijke kwestie met veel automobilisten die een gevaar zijn op de weg. Er gebeuren dan ook ontzettend veel ongelukken.
ik woon nu een half jaar op aruba en heb me rijbewijs hier gehaald!
maar het probleem is dat je een vergunning nodig heb en moet laten zien, ook voor je theorie!! of je moet niet vergunningsplichtig zijn!
gr
hoy, ik heb net vernomen dat je al een half jaar in aruba woont !
ik ben een jonge vrouw van bijna 30 jaar jong uit belgié , ik heb 10 jaar horeca ervaring , ik ben nagelstyliste en doe masagekes , ik ben perfect 2 talig , weet jij toevallig hoe ik kan werken en wonen in aruba ? of wwet je soms instanties die personeel zoeken ? of je ook misschien zelfstandig aan de slag kan of niet ? graag hoor ik iets van jou , bedankt alvast bibbi :dag:x