Retourticket

Weet iemand hoe je best je retourticket opberg voor 6 maanden , zijn er in bangkok betrouwbare en betaalbare safes?

Hoi,

Veel airlines werken tegenwoordig met e-tickets. Dit betekent dat je als klant geen echt “papieren” ticket meer in handen krijgt, maar dat alle gegevens bij de luchtvaartmaatschappij in het systeem staat.
Dit heeft naast kostenbesparingen voor de airline en reisorganisatie als voordeel dat het ticket onderweg niet meer gestolen kan worden en dat je het zelf ook niet kwijt kan raken.
Niet alle luchtvaartmaatschappijen werken nog met e-tickets. Ik zou dus eens informeren of de luchtvaartmaatschappij waar jij mee vliegt, al met e-tickets werkt. Zo ja, dan is dit natuurlijk een oplossing en heb je geen kluisje nodig om je ticket te bewaren.

Gegroet,

Bedankt voor de reactie maar het is spijtig genoeg geen E-Ticket, heb al lang geleden gekocht.
Een kluis zou wel handig zijn om wat geld en kopies en ticket optebergen.
Een groot bekend hotel misschien , airport ,…

Gewoon in een diepvrieszakje bewaren in je tas, of bij je dragen. Heb ik een jaar gedaan en was nog steeds in redelijk goede staat toen ik terug vloog.