Ik had met mijn vriendin een pakketreis (vliegticket + hotel) geboekt, maar wegens drukke werkzaamheden kan mijn vriendin niet mee. De reissom van de pakketreis was 1100,50 euro. Ik ga zelf wel, graag zelfs, en bied hier nu een vliegticket en/of hotelaccomodatie aan. Met hotelaccomodatie zoek ik een gezellige, sociale, betrouwbare vrouw tussen 25/30 tot 50 jaar, geen mannen! Helaas jongens of heren, maar op Marktplaats kreeg ik zulke vreemde reacties van jongens en mannen, waarin het zwaar doorschemerde dat het om wat anders ging dan een reisgenoot, terwijl ik er toch expliciet had bij vermeld dat ik voor de hotelaccomodatie toch echt een vrouw of, mocht het een man zijn, dat hij dan homo is. Die advertentie heb ik weggehaald, want ik denk/verwacht dat ik hier wat serieuzere reisgenoten zal kunnen vinden.
Een los retourticket kost bij Corendon 514 euro inclusief administratiekosten. Bij veel andere maatschappijen duurder. Het is een rechtstreekse vlucht naar Eilat, dus geen tussenstop in b.v. Tel Aviv. Graag zou ik van het ticket wel een deel terug willen zien, aangezien wij niet konden annuleren. De pakketreis is dus bij Corendon geboekt. Je mag bieden op het ticket, maar graag wel in het redelijke. Er zitten geen extra kosten aanvast, dus om jouw naam op het ticket te laten zetten. Je kan ook later terugreizen; een visum heb je pas na 3 maanden nodig, echter je zal dan wel een enkeltje Eilat-Amsterdam moeten kopen.
Is er een leuke, gezellige vrouw die reageert dan is de bijdrage voor het ticket en het hotel 350 euro. Je betaalt dus 200 euro minder op deze datum dan wat wij per persoon hebben betaald. Het hotel is o.b.v. logies/ontbijt. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt, maar misschien is het leuk om een aantal dingen samen te doen. Ik ga zelf wel overwegend om te zonnen/relaxen, maar dagje naar de Dode Zee en/of kibboetsbezoek vind ik ook prima. Je kan zelf natuurlijk ook excursies boeken of ongeorganiseerd tripjes gaan doen als je daar zin in hebt.
Het vliegen is vanaf Amsterdam. A.s. donderdag 06.15 uur. Aankomst Eilat 11.10 uur.
Terugreis 1 november 13.30 uur. Aankomst Amsterdam 18.00 uur. Vliegtijden zijn onder voorbehoud.
Dus lijkt het je wat neem dan even kontakt op via een priveberichtje, wordt het wat dan geef ik je mijn telefoonnummer en adres.
Ik woon in de omgeving van Rotterdam mocht dat voor mensen de doorslag geven of juist niet. Ik wil de betaling en de verandering (jouw naam op het ticket en/of de hotelaccomodatie) het liefst bij mij thuis regelen. Uiteraard mag je mij wel betalen, zien we elkaar op Schiphol, maar dan moet ik wel jouw volledige voor- en achternaam en geboortedatum hebben, zoals het in je paspoort is vermeld. Foutieve opgave van naam kan bij de grenscontrole in Israel problemen opleveren en je kan op het eerstvolgende vliegtuig naar huis worden gezet. Uiteraard verander ik die naam als de betaling binnen is. Het heeft voor mij geen zin om ermee te sjoemelen, mocht je mij niet willen willen vertrouwen.
Het is wel zaak om het e.e.a. zo snel mogelijk te regelen, uiterlijk dinsdagavond, want anders wordt het wel erg kort dag.
Hoop op leuke reacties!