Ik ga van 5 jan tm 4 feb naar thailand.
Ik had al 2 tickets gekocht voor mij en mijn reisgenote (die ik ook via deze site ken) maar dat ging uiteindelijk niet door.
Dus ik zou t leuk vinden als iemand of alleen gezellig mee vliegt, of een deel of de hele reis gezellig samen met mij doet.
Naast de tickets heb ik ook al een super gaaf appartement geregeld tijdens de full moon party! dus die zit er ook al bij! moet je wel naar een full moon willen!
Ik ben al vaker in Azie geweest, waaronder 5 jaar geleden ook backpacken in thailand, dat is zo goed bevallen dat ik weer terug wil.
Zou t leuk vinden als iemand mee wilt!
Als iemand alleen interesse heeft in het ticket kan dat ook, maar liever gezellig samen reizen!
Indien je meer van me wilt weten, vraag mijn facebook!
Lullig dat jij een ticket hebt geregeld voor iemand anders en er nu mee opgescheept zit. Was wel een risico om dat te doen :o, hopelijk vind jij snel iemand anders die het ticket van je kan overnemen, ik wens je succes hiermee.
Als ik nog meer vakantie kon krijgen vanuit mijn werkgever had ik zeker interesse gehad, helaas is dat niet het geval.
haha tja t is niet anders! maar goed, genoeg mensen die een goedkoop ticket willen lijkt me zo, alleen de data ligt al vast… dat is natuurlijk ff onhandig
Data zijn niet om te boeken met eventueel toeslag? Vaak heb je inderdaad die goedkope tarieven omdat de datum gefixeerd is, maar wat nu als er een toeslag wordt betaald, dan is het vast wel mogelijk om de data te wijzigen.
Wellicht moet je dat nog even uitzoeken en kun je dat in je bericht erbij vermelden, dat zal wellicht de kans vergroten dat jij het ticket kwijtraakt.
zal dit eens uitzoeken, maar heb toch voorkeur om eerst te kijken of ik het zo kwijt kan worden, dat ik er meteen een leuk reisgezelschap bijkrijg want samen is toch gezelliger dan alleen…
Hoe goedkoop is dat ticket? En Haquebord het is helemaal dat een ticket dan voordeliger als de data vastliggen. Bij veel maatschappijen is het idd om te boeken, maar TS raakt zeker dat ticket wel kwijt. Wil alleen de prijs even weten.
Voor mezelf niet, maar weet misschien wel iemand anders. Ik ga zelf 29 december t/13 januari 2013. Bood eerst het ticket zelf aan, maar vind het ook wel weer spannend om alleen te gaan. Wat ga je doen? Backpacken of iets anders? Backpacken daar begin ik niet aan. Oh en wat is je Facebook?
Alhoewel dat backpacken is eigenlijk zo gek nog niet; veel praktischer als je wat wilt zien, anders zit je de hele tijd aan een hotel vast. Maar ik doe het allemaal rustigjes aan, hoor.
he mark,
je zou ,nog laten weten hoe en wat aangaande onze gesprekken
in de week van 8 december. we zouden vorig weekeinde elkaar ontmoeten
vervolgens krijg ik geen reactie meer
ticket kostte 500 euro vertelde je me, en nu zie ik 450 euro
ik ben de draad hier kwijt geraakt wat je beoogd.
helen
kan wel zijn maar de strekking van verhaal is dat hij ticket kwijt wilde, met of zonder reisgenoot
ik wilde dat evt overnemen, dus als dat eerst 500 euro is en nu 450 dan is dat wel opmerkelijk;
het niet reageren terwijl iemand dus aangeeft tot aanschaf ticket over te willen gaan is eveneens opmerkelijk
trek zelf je conclusies maar, suc6
huh ? er is denk ik een misverstand hier hoor. Want ik had van 2 mensen reactie gehad (heleen en nog een arwen ofzo via direct message) maar beide had ik een direct message gestuurd, maar niks gehoord (bleek achteraf dat mijn malbox vol zat hier)
daarnaast kwam vliegtickets.nl eerst ermee dat het ticket niet overgeschreven kon worden (na mail contact, vervolgens bel ik en geef ik mijn reisgegevens door, blijkt het om een chartervlucht te gaan en kan het wel omgeboekt worden)
kort om: beetje veel verwarring, maar ik wil niemand dumpen hoor!
kort om: heb nog een ticket: mark snijders uit overpelt voor mijn facebook, is wat handiger. @Catherina voeg je me nog toe?
tnx Mark
excuus voor de misverstanden vanwege volle prive mailbox