Retourticket Sharm el Sheikh Egypte 21 t/m 28 april 2013

Mocht het niet lukken om op zo’n korte termijn een reisgenoot te vinden, dan is dit wellicht iets voor je.

Retourticket Sharm el Sheikh te koop. Vaste prijs 100 euro plus 20 euro als je ook nog naar de bewoonde wereld wilt (tja, het is maar waar
je voorkeur naar uitgaat). Dus alleen vliegticket 100 euro. Transfer 20 euro. Totaal 120 euro. Voor 150/200 euro is er vast wel een accomodatie te vinden die jou wilt hebben :))))

Let op: je dient zelf voor accomodatie te zorgen.

Vliegen vanaf Amsterdam.

Ik moet het morgen, dus 20 april, wel voor 12.00 uur weten.

Hallo,

Ik heb misschien wil interesse maar ik weet niet of ik het helemaal begrijp.
Ik kan eventueel jou ticket overkopen voor 100 euro en dan kan ik kiezen wanneer ik wil gaan of heb ik het mis?

Groetjes
Roselien

Haha, hoi Roselien,

Nee, zo’n feest is het nu ook weer niet. Vertrektijd is a.s. zondag 14.00 uur. Retour de zondag erop, 28 april om 19.45 uur. Aankomst Schiphol 1.10 uur. Je kan natuurlijk, als je daar mensen kent, wel langer blijven, maar de terugreis verloopt dan.

Nee, het is niet mijn ticket. Ik ga zelf ook. Evt. ook met accomodatie, maar dan vraag ik de helft van het bedrag wat neerkomt op, had het hieronder niet helemaal goed geschreven, 198,75 euro. Deze reis kost normaal bij 2 personen 1086 euro. Ik heb deze reis op Vakantieveilingen gewonnen, vanmorgen, maar bijna niet heeft vrij, kan etc… Ik moet het wel morgen voor 12 uur weten, want het reisburo sluit om 16 uur. Hoop je te horen. Groetjes Cat

Oke, helaas zal dat voor mij ook niet lukken.

Groetjes Roselien

Is begrijpelijk :frowning: Voor de meesten. Wens je veel succes. Ga overigens, als ik net terugben, 10 mei naar Tunesie. Ja, ik ga vaak weg, begin me er nu zelfs een beetje voor te schamen. Dat is overigens 13 dagen, terug op 22 mei. Tunesie is natuurlijk wel veel meer te zien. De meeste mensen willen of een andere tijd of langer. Wat vakanties ben ik wel vrij impulsief moet ik zeggen :slight_smile: Voor de rest valt het reuze mee.

Hai Catharina,

Ik herken een beetje van mezelf in jou, wat vakanties betreft ben ik ook impulsief! :stuck_out_tongue: Heb net impulsief soloreisje NY geboekt
Mocht je de volgende x weer een leuk prijsje hebben voor een reis… let me know. Wellicht koop k het van je.
Tunesië ben ik overigens vorig zomer geweest, supermooi land!

Geniet van je vakantiedagen!

Groeten

Hai Amz,

Haha ja, heb ook jouw oproepje gezien. Jij bent ook niet zo moeilijk. Leuk NY, nog nooit geweest, als ik nu niet naar Tunesie zou gaan dan had ik wel meegewild. Tuurlijk heel wat anders dan een zonvakantie, maar wel heel erg leuk. Ik ben ook 2x in Tunesie geweest, goed bevallen, op wat kleine dingetjes na. Ben afgelopen maandagnacht teruggekomen uit Sharm el Sheikh/Egypte. Nou, een en al DRAMA daar. Heb zojuist op iemand gereageerd die er wilde gaan wonen en werken. Als je daar geen vaste basis hebt; NIET DOEN. Was overigens al 2x in Egypte geweest, vond het toen ook niet echt bijzonder, maar nu …

Nou, wie weet Amz komen we elkaar hier nogeens tegen. Ik wens je iig een leuke tijd in NY, maar dat moet wel lukken.

Groet Catharina

Hey Catharina,

Ik las jouw bericht idd over je ervaringen in Sharm el Sheik… jeetje zeg!! Nou dat maakt het niet echt aantrekkelijk om erheen te gaan. Ik wens jou veel plezier in Tunesië en wellicht komen we elkaar idd eens tegen! Zou me leuk lijken. Groeten!