Hallo,
Ik bied een retourticket Amsterdam-Eilat-Amsterdam aan. Heenreis vertrek Amsterdam 25 oktober 2012 06:15 uur. Aankomst Eilat Ovda 11:10 uur (+1)
Terugreis vertrek Eilat Ovda 1 november 2012 13:30 uur. Aankomst Amsterdam 18:00 uur.
De prijs van het ticket was 514 euro inclusief administratiekosten. Je mag het ticket overnemen voor 200 euro. Je dient echter wel met mij te reizen (vliegreis) aangezien het onderdeel van een pakketreis is. Evt. mag een gezellige vrouw ook van de hotelaccomodatie gebruikmaken dan vraag ik als bijdrage 350 euro. Het hotel is een 3 sterrenplus hotel o.b.v. logies/ontbijt. In het centrum van Eilat met een prachtig zwembad, discotheek, fitnesscentrum (tegen betaling),
sauna (tegen betaling), wasservice (tegen betaling), internet (gratis in de hotellobby, wifi op de kamer tegen betaling) en voor de rest alle faciliteiten die je van een 3/4 sterrenhotel mag verwachten. Misschien als je het belangrijk vindt: de kamer heeft geen balkon!
De pakketreis kostte 1100,50 euro. Reden dat ik nu iemand zoek is dat mijn vriendin wegens drukte op haar werk niet wegkan. Helaas! Voor de hotelaccomodatie zoek ik alleen een vrouw of een homo. Leeftijd b.v.k. tussen de 25 en 50 jaar.
Voor alleen het ticket maakt het mij niet uit wat voor geslacht je hebt.
Hoop op snelle (gezien vertrekdatum) en enthousiaste reacties.
Groet Catharina