Ik wil in februari graag nog een keer naar Egypte, maar als ik nu op internet rondkijk, vind ik de prijzen voor een all-inclusive vakantie naar Sharm el Sheikh toch behoorlijk hoog…
Zou er een kans zijn dat er in februari nog goedkope(re) last-minutes komen voor 21 februari? En hoe groot is die kans dan?
Een hele kleine kans dat er op deze datum last-minutes komen, kortom je zit midden in de krokus vakantie die loopt volgend jaar van 14 feb t/m 01 mrt 2009. nederland noord-midden-zuid en de belgen.
Spreek uit ervaring heb jaren op een reisbureau gewerkt!
Nee ik ga morgen terug naar Thomas Cook. Ik koop alleen een ticket. Kan je vriend daar geen kamer voor je huren. Is echt veel goedkoper. Last Minutes in die periode is minimaal.
Jij wil ook naar Shar el Sheikh toch. Wat is je budget als je dat tenminste wil zeggen.
Omdat ik (als het gaat zoals is afgesproken) naar Luxor, Cairo en Alexandria ga is het onzin om een hotel te boeken in Sharm. Ik heb daar wel aangedacht omdat je het maar nooit weet. Dit forum maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Ik ga waarschijnelijk in Februari ook en zoek ook nog een goedkope vlucht helaas zijn veel last-minute voor januari, dus nog maar even wachten met boeken. Hopen dat er nog een mooie goedkope vlucht komt.
Ik wil alleen een vlucht maar maakt eigenlijk niet veel uit gewoon het goedkoopste. Ik ga me man opzoeken idd maar ben ook nog in afwachting van me werk of ik vakantie mag in februari. Ik heb het vandaag pas gevraagt en ben er niet eens begonnen ik begin daar 1 januari maar ik moet voor 5 januari me aanvragen indienen voor de maand erop dus hoop echt dat ik het krijg.
Ben al een beetje aan het kijken voor vluchten etc als ik hoor dat ik vakantie krijg dan ga ik gelijk boeken :nod:
MarMah ga jij je vriend opzoeken en naar waar vlieg jij???
Ja ik ga de stap wagen om een keer terug te gaan. Ben er een beetje bang voor geworden zeker na het lezen van dit forum. Ik ben dit jaar voor tweede keer naar Sharm el Sheikh geweest met mijn vriendinnen. De eerste dag al direct contact en een hele leuke week geweest. Vanaf de dag van terugkomst hebben we elke dag contact. En nu neemt hij in februari vakantie. Bedoeling is dat ik naar Sharm el Sheikh kom en vandaar naar Dehab en Luxor ga. Vervolgens naar Cairo en zijn woonplaats Alexandria. daarna weer Sharm el Sheikh om terug te gaan.
Dus daarom alleen een vlucht van Amsterdam of Brussel naar Sharm el Sheikh.
Maar vertel jij bent dus officieel getrouwd of alleen voor daar in Egypte?
Ik zou het leuk vinden om je verhaal te horen want dat is dus een positief verhaal
Ik ben helemaal officieel getrouwd en ja we horen bij elkaar het kan ook zeker goed gaan. Ik heb hem ook op vakantie leren kennen was gelijk leuk ben toen terug gegaan om te kijken of het echt nog leuk was en dat was het :nod:. We zijn toen een beetje gaan reizen door egypte en ook naar zijn familie gegaan een aantal dagen erg nerveus was ik maar het was en is allemaal zo goed echt super.
Me man woont in tanta dat ligt tussen cairo en alexandrie in en werkt in taba. Leuk joh dat je wat dingen gaat bezoeken heb ik ook gedaan met man erg leuk. Alexandrie vind ik een erg mooie stad en cairo een beetje choas hahaha. Maar wanneer ga jij en hoelang??? Want het is een hoop gereis maar erg interessant je ziet dan ook meer van egypte dan alleen het toeristen gedeelte.
Hoi,
De bedoeling was voor een week maar dat is echt tekort. Dus wil nu vertrekken op 12 feb en 24 feb terugkomen. En ene dag ik weet het zeker en andere dag denk ik oh waar begin ik aan.
Maar ook vorig jaar een leuke man ontmoet die nu inmiddels een "gewone"vriend is en waar ik ook nog steeds contact mee heb. Dus op zich heb ik geen nare ervaringen nog gehad.
Natuurlijk trekt het me verschrikkelijk aan om meer van Egypte te zien en ik denk dat ik een super leuk gezelschap heb gevonden.
Maar hoe komt het dat jullie niet samen zijn. Woon je in Nederland? Ik zou het erg leuik vinden om wat ervaringen van je te horen.
Ja is ook best wat om daar naar toe te gaan altijd maar afwachten of het leuk is maar dat zijn gezonde spanningen.
Ik woonde in nederland en woon nu in Belgie. Ik verdien te weinig dus ik kan me man niet halen naar nederland ben daarom naar belgie verhuisd en ik hoop dat hij ergens in april voorgoed bij me is in belgie. We zijn in afwachting van alles erg lang wachten wel hoor veel geduld moet je helpen maar komt goed.
Idd een weekje is kort hoor als je van luxor naar alexandrie gaat.
Jaja ik heb vakantie gekregen en vandaag geboekt ik ben super blij ik ga van 3 tot 13 februari en de ticket was spot goedkoop echt super super idd bij bex.nl wel beperkte datums maar neem even een kijkje.