Last minute februari?

Hoi

Wil in febr. naar Egypte toe voor het eerst.
Ben er benieuwd hoe het gaat verlopen.
Waar kan ik goedkoop een ticket naar Cairo krijgen??
En gaan er nog meeer heen in die tijd !!!

Hoi,

Spanned idd maar echt een goedkope ticket naar cairo is er denk ik niet meer rond de 400 450 betaal je nu. Welke periode wil je gaan??? Je kan ook een ticket naar sharm kopen en daarvan dan naar cairo ik was nu van 3 tot 13 feb 270 kwijt.
Succes.

Jullie kopen allemaal alleen een ticket dan? Of echt een hele reis incl. hotel?

Want als ik in februari ga (wat er steeds minder op begint te lijken ivm ontbreken reismaatje) dan wil ik wel in een all-in hotel, wat dus bij de reis inbegrepen zit… En dan zit je toch al snel rond de 600 als het niet duurder is. Vakantieperiode he…

Ja ligt eraan waarneer je gaat in feb je heb ook de voorjaarsvakantie en dan is het wel duur en zeker als je alleen gaat. Je moet niet te lang wachten met boeken. Wat wil je vriend graag??? En verblijf je alleen in cairo of ga je ook nog ergens anders heen misschien kan hij wel een huisje huren in cairo???
Ik heb idd alleen een ticket en dan kan me man een huisje regelen in sharm en verder gaan we naar zijn familie toe en daar hebben we een appartementje.

gr

Ik heb 2 weken geleden een ticket naar Cairo gekocht voor 130 euro all-in. Vanaf Keulen rechtstreeks. Kijk maar eens op www.tuifly.com of via lowcostairlines.nl. Alleen zijn volgens mij de vluchten ondertussen wel wat duurder geworden. Ik vlieg er 9 februari heen en kom 14 februari terug.

Jippie!!!

bex.nl is inderdaad een goedkope. verder zou je nog bij onderstaande aanbieders kunnen kijken:

www.gobest.nl
www.sunweb.nl
www.skytours.nl
www.bingovakanties.nl
www.vakantiediscounter.nl
www.corendon.nl

dit is meestal het vaste lijstje wat ik check. Iemand nog tips naast dit rijtje?

Hi Bedankt zal dit lijstje zeker bewaren.

Snel even gekeken maar geen echt goedkoper ticket in die periode.

Maar maakt nu voor mij niet meer uit is geboekt, betaald en nu nog even geduld.

MarMah