Ik wil graag mijn vrouw een verassing doen.
IK wilde haar meenemen op vakantie naar Egypte.
Ik ben nu ongeveer een week al aan het zoeken naar iets leuks en heb veel verschillende dingen gezien en gelezen en vooral Hurghada lijkt me een leuke vakantie plek.
Maar de prijzen zijn liggen hoog voor de maand oktober ook al voor losse vliegtuig tickets.
Mijn vraag is dan aan jullie waar kan het beste naar gaan kijken welke website’s of er een manier is om tickets alleen te boeken en dan in egypte ergens te boeken.
Of een weetje iemand een andere leuke plaats in het land waar ik mijn vrouw kan meenemen ?
Mijn budget is 1000 euro voor dit bedrag tickets en hotel of een leuke appartement.
Aanstaande dinsdag wordt er bij ‘Actie van de Dag’ een reis naar Sharm el Sheikh aangeboden. 5 oktober is het 449 per persoon, later in oktober lopen de prijzen weer wat op (herfstvakantie?).
Zag een lastminute bij D. Reizen.
Hotel Resta Reef Resort in Marsa Alam, All Inn.
Vertrek 14 t/m 21 Oktober.
Prijs p.p. € 449,00
Totaal met boekingskst € 920,50.
Was ik weer, hahaha.
Bij Tjingo naar Panorama hotel in El Gouna.
El Gouna is ook echt heel mooi, mooie haven.
Vertrek 12 oktober.
Prijs € 969,50. voor 2 pers.
Als je je registreerd krijg je nog eens korting, is al van de prijs af.
Dichtbij het mooie centrum van El Gouna, 5 min lopen.
hallo wij gaan volgend jaar voor de 4de keer naar hurgada erg leuk en altijd mooi weer
je kan het beste boeken bij een duitsereisorganisatie stukken goedkoper dan in nedeland
wij hebben geboekt bij tjaereborg vorig jaar bij 12fly maar het kan ook bij thomascookde
succes bij het zoeken.
Hi,
Ik kan je wel helpen naar het vinden en boeken van de juiste reis. Je moet gewoon iemand benaderen die er verstand van heeft. Ik heb zelf heel veel gezien van de wereld, ben meerdere malen in Egypte geweest. Rondreis, Nijlcruise, Hurghada en Sharm el Sheikh.
Kijk even op www.travelcounsellors.nl/astrid
Je kan mij mailen voor hulp, vragen en natuurlijk boekingen