Meivakantie (week 18) Sharm el Sheikh - zo goedkoop mogelijk?

Hee,

Van 25 april t/m 2 mei wil ik samen met een vriendin graag een weekje naar Egypte, Sharm el Sheikh.
We komen vooral voor de zon en we willen graag all-in zodat we verder niet veel andere kosten hebben.
Maarrrr… De kosten voor de meivakantie zijn behoorlijk hoog.

Wie weet er een goede reisorganisatie/bureau of site waar je vrij goedkope all-in vakanties kan boeken?
En is het misschien een idee om af te wachten tot begin april of kan ik juist beter zo vroeg mogelijk boeken?

Bedankt alvast!

Egypte is geen goedkoop vakantie land zoals Turkije en zeker niet als je een fatsoenlijk hotel wil.Wel altijd zon.

Dat weet ik, ben er zelf ook een paar keer geweest.
Maar misschien hebben jullie nog goede tips om het zo goedkoop mogelijk te houden…

Je kan vrij goedkoop terecht in de Sinai, ik weet er alles van.
Ik weet ook dat je altijd waar hebt voor je geld.
Indien je tips wilt laat me maar weten

Hallo Mosay,

Ik zou ook graag in mei naar Egypte reizen, maar niet naar Scharm El Scheik.
Ik zou graag naar Nuwieba gaan naar Ghannah Lodge, ik had het gezien op Vlaanderen Vakantieland vorig jaar. Ik zou er graag gaan zwemmen met dolfijnen.
Ik weet niet of je datum al vast ligt, maar ik zoek nog een paar medereizigers omdat het de eerste keer is dat ik dan alleen zou moeten reizen.

Groetjes

Marie

Ja ik heb op facebook gezien dat Ghannah Lodge een mei maand zwemmen met dolfijn organiseert. Je kiest je data zelf

probeer via een duitse organisatie te boeken, in duitsland kennen ze namelijk geen meivakantie.

Ik heb inmiddels al geboekt, het viel iets duurder uit dan gehoopt maar voor 650 zit ik nu lekker een weekje in de zon.

Ik heb een tip voor je: Ik heb via vakantieveilingen.nl een reis geboekt voor 2 personen in een *****hotel. Het is een veilingensite, ik was voor 2 personen €550 ex vliegtax/visum kwijt… prijs hangt dus af hoe er geboden is. Ik zelf bied 1x in de laatste 20 sec, daar gaat het uiteindelijk om dat je de laatste bent.