Excursies Sharm el sheikh

Hoi allen,

Als u excursies in Sharm el sheikh zoekt,wij kunnen u helpen voor een voordelige Prijs

www.excursiessharmelsheikh.nl

Met vriendelijke groeten
Ahmed khalil
Nederlandsetalige gids

Geniet van uw vakantie en spaar uw geld in Sharm el sheikh.waroom je meer betaalt ,

wij kunnen u helpen met de beste excursies,uitstapjes in sharm el sheikh.

Locale Nederlandsetalige gidsen in Egypte

uw tevredenheid is mijn hoofddoel

Profiteer van onse aanbiedingen tijdens de kerstdagen.

Met mijn vriendelijke groeten
Ahmed khalil

Eerste maand van 2012, zijn ik en mijn vriendin naar Sharm el Sheikh op vakantie geweest. Super tijd gehad. Ook zijn we op excursie geweest naar Cair geo. En dat hebben we vooraf geboekt in Nederland via bovenstaande site. We kwamen toen in contact gekomen met ahmed. Hij doet deze excursies regelen. Hij is een egyptische jongeman die zelf de nederlandse taal heeft geleerd en dit ook goed kan. In het begin waten we huiverig om een excursie buiten de reisorganisatie te doen. Echter is het buitenbde reis organisatie om veel goed koper 50euro ipv 85 via de reisorganisatie. Dit bleek een goede keuze. Je doet de zelfde excursie en je zit zelfsin een bus bij mensen die voor veel meer geld geboekt hebben. Sterker nog onze gids heeft ons “mijn vriendin en ik” prive begeleid. Terwijl de rest het net een engels slecht vestaanbare gids moesten doen. We hebben het museum bezocht, papyrus makerij, parfum makerij, een tour over de Nijl een lunch op een boot aan de Nijl. En natuurlijk de pyramides en de sfinx. We werden netjes opgehaald en weer terug gebracht met de bus. Gatis flessen water verkrijgbaar in de bus. En oo het eind heel aardig, beide een zak chips en frisdrank voor de terug weg. De tour was dus mede door Ahmed en de goede service en de leuke begeleiding voor 50 euro pp. Zeker voor iedereen aan te raden. Ga je naar sharm el skeikh bezoek dan zijn site even http://www.excursiessharmelsheikh.nl/ . Scheelt echt veel geld. Dit valt allemaal gewoon ondr je normale reisverzekering net zoals je het via het hotel zou regelen. AANRADER DUS!!! BEDANKT AHMED

1 like