Reisgenootjes gezocht voor weekje Sharm el Sheikh mei 2011

Hallo allemaal! Ik had al eerder een oproepje geplaatst waarin ik iemand zocht die 6 mei een weekje naar Sharm el Sheikh zou willen. Aangezien deze oproep in een paar dagen tijd al meer dan 100 keer is bekeken hebben er dus wel genoeg mensen interesse in een weekje Sharm el Sheikh maar ik denk dat het feit dat ik daar tijdens mijn vorige vakantie iemand heb leren kennen er voor zorgt dat niemand het aandurft om mee te gaan uit angst in de steek te worden gelaten. Dit zal sowieso niet gebeuren maar nu bedacht ik me dat het dan misschien handig is als ik opzoek ga naar 2 of 3 reisgenootjes zodat die zorg meteen niet meer van toepassing is. Het hotel is gelegen aan een bar/winkelstraat wat tevens bij het hotel hoort. Hier heb je als Sierra gast tevens all inclusive op 2 terrasjes en in de discotheek krijg je 2 gratis drankjes. De jongen die ik heb leren kennen werkt van 13.00 uur tot 01.00 uur op 1 van deze terrasjes dus als reisgenootje zal je sowieso weinig last hebben als ik een keer wat met hem afspreek aangezien dit dan 's morgens of 's nachts na 1 uur zal zijn. Maar als ik nu 2 of 3 reisgenootjes kan vinden dan is dit probleem volgens mij meteen opgelost. Het lijkt me eigenlijk ook wel erg gezellig om met meerdere personen op reis te gaan omdat je met meerdere personen ook wat meer aanspraak en mogelijkheden hebt. Ik wil in mei gaan omdat er een leuke aanbieding van het Sierra hotel is en omdat het weer in mei zeer aangenaam is (in de zomer kan het erg heet worden). In maart was het overdag al erg aangenaam maar 's avonds nog net iets te fris voor het mooie. In mei lijkt het mij perfect, zowel overdag als 's avonds. Heb je ook zin om lekker een weekje naar de zon te gaan dan hoor ik graag van je :smile: Groetjes Ilse (28)

Een andere datum in mei vind ik trouwens ook prima hoor!! Ik heb overigens zelf ook nog nooit in het Sierra hotel gezeten dus daar ken ik verder ook niemand. Ik zat de vorige keer in het Savoy (mega luxe hotel) afgezien van de hoge prijs gaat mijn voorkeur ook naar het Sierra hotel uit omdat dit een kleiner hotel is en mij daardoor veel gezelliger/gemoedelijker lijkt. Groetjes Ilse

hey Ilse

Egypte zie ik altijd wel zitten :vak02:

Mooi weer en prachtig onderwaterleven. Ik ben er al 4 keer naar toe geweest waarvan 1 keer naar Sharm en moet zeggen dat Sharm echt mooie gebieden heeft om te snorkelen en te duiken. Ik kom vooral naar Egypte om te duiken maar ook soms een excursie te doen en natuurlijk af en toe te relaxen aan het zwembad en 's avonds gezellig ergens iets gaan drinken binnen of buiten.

Dat Sierra hotel ziet er mooi uit! goede commentaren. Met een klein groepje is het altijd het gezelligst ja.

Zat te denken aan midden-eind mei of juni. Juli en augustus is het te warm en te duur. Ben altijd in juni en september geweest, dat is stuk minder duur, zeker in juni.

6 mei komt mij jammer genoeg niet uit, heb dan al een afspraak en is te kort dag om al vrij te nemen van het werk.

Zijn er ook aanbiedingen in juni of eind mei? :zon02:

groetjes

Maarten (26)