Reisgenoot Egypte Mei

Hallo allemaal! Ik (V,33) ben op zoek naar een reisgenoot om in mei heerlijk te gaan relaxen in Egypte, het liefst een dag of 15 in Sharm. Lekker zon, zee en strand, snorkelen, af en toe een excursie, terrasjes ’s avonds (of avondje stappen op z’n tijd), maar vooral heel veel relaxen! Ik kan rond de 11de vertrekken. Kun je dezelfde tijd weg, en lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je!

en welk hotel of resort zou je heen willen dan groet ron.

Hoi Ron, dat maakt me niet zoveel uit. Als ze maar een mooi huisrif hebben, een goede all-in formule, en een leuke aanbieding. Voor wat ik tot nu toe heb gezien van Sharm hebben ze in Shark’s Bay over het algemeen mooiere huisriffen dan in Na’ama Bay, dus ik kijk wel voornamelijk in de buurt van Shark’s Bay. Maar goed, ik zit niet vast aan een bepaald resort of hotel dus.

degene die een super huisrif heeft is reef oasis bluebay en spa daar ben ik al eens gewest het is er super

1 like

hoi,
mag het ook in hurghada zijn?

heb het meer voor hurghada dan sharm, zowel qua omgeving als qua duiken

Ron, bedankt voor de tip! Ik zal dat Resort even googlen.

Dolle Dolfijn, ik heb geen duikbrevet maar snorkel wel graag, en daarvan heb ik altijd begrepen dat je in Sharm beter zit. Maar over Hurgada weet ik zowieso niet zoveel, dus misschien kunnen we per mail even verder van gedachten wisselen? Ik hoor er graag alles over.

in hurghada kom ik al jaren en is dana beach een favoriet van mij het is een super resort