Hallo allemaal! Ik ben Ilse, 28 jaar. Ik ben een paar weken geleden naar Sharm el Sheikh geweest en daar heb ik iemand leren kennen die ik heel graag nog een keer terug zou willen zien. Nu zou ik 6 mei met een vriendin voor een weekje naar Het Sierra Hotel gaan (hele leuke aanbieding) maar dit kan door omstandigheden helaas niet doorgaan. Nu zoek ik een nieuw reismaatje. Het is voor mij wel heel belangrijk om duidelijk aan te geven dat je niet bang hoeft te zijn dat ik constant met die jongen af zal spreken. Ik kies er bewust voor om met een reismaatje te gaan dus zal ik mijn tijd en aandacht zeker goed verdelen, het zal absoluut niet gebeuren dat ik mijn reismaatje in de kou laat staan of laat zitten, absoluut niet!!! Met mijn vriendin had ik hier al afspraken over gemaakt dit zal ik met jou dus ook doen! Mijn idee van een weekje vakantie houden is vooral veel genieten van de zon! Als je maar 8 dagen gaat dan houd je opzich maar 6,5 dag over en de excursies die daar worden aangeboden vond ik sowieso niet zo heel boeiend dus ik zou het zelf prima vinden om gewoon lekker elke dag bij het zwembad te liggen, te snorkelen in het prachtige huisrif en 's avonds gezellig een terrasje te pakken of uit te gaan. Maar als een ander heel graag een excursie wil doen of een dagje wil shoppen ofzo dan ga ik met alle liefde mee. Ik ben altijd overal wel voor in dus dat komt wel goed! Ik hoop op deze manier een gezellig reismaatje te vinden!! Heb je ook zin in een weekje Sharm el Sheikh dan hoor ik graag van je!!
Groetjes :zon02: