retourticket canada ??

Hallo ik ben Bart,

Ik ga eind april voor ongeveer een half jaar naar Canada. Ik heb daar werk in de buurt van Edmonton (heb een visum), en wil vervolgens wat gaan reizen richting Vancouver en een stuk van de west kust van Amerika (waarschijnlijk tot Las Vegas). Nou heb ik geen idee hoe lang me trip gaat duren, en ik weet ook dus nog niet zeker waar vandaan ik terug vlieg naar Nederland. Nou wil de Canadese Ambassade heb ik me laten vertellen een retourticket zien bij aankomst in Canada… ik wil gewoon met een enkeltje heen :slight_smile:

heeft iemand hier ervaring mee ??? Bedankt

Groet, Bart

Hey Bart,

Ik zou ervoor kiezen om toch een retourticket aan te schaffen (dit is vaak goedkoper dan twee enkeltjes en je voorkomt zo heel wat gedoe) waarbij je de data makkelijk kan aanpassen. Ik heb destijds een vliegticket via kilroytravel aangeschaft en voor een klein bedrag (weet niet meer precies hoeveel het was) kon ik de datum van de terugvlucht veranderen.

Heel veel plezier alvast!!!

Mvg Lizzy

Hey Lizzy,

Bedankt voor je reactie !

Ik heb inmiddels een ticket geboekt, een enkeltje Amsterdam-Calgary voor € 333,- op 7 mei :slight_smile: ik moet naar Edmonton, maar een enkeltje Calgary-Edmonton is ook wel te doen. Anders misschien een huurauto, of ik wordt opgehaald.
retourtje bleek toch lastig omdat ik nog niet precies weet hoelang ik blijf en vanaf waar ik terug vlieg. wordt waarschijnlijk vanaf Las Vegas, we zien het wel hoe het loopt…

Greetz Bart