Retour gekocht, maar gebruik enkeltje. Probleem?

Hola a todos, zojuist heb ik een retourtje Stgo de Chile - Mendoza geboekt omdat door sneeuwval de grens gesloten is en er dus geen bussen rijden. Dit ticket was in de aanbieding, eigenlijk zocht ik een enkele reis heen maar dat was duurder. De terugreis naar Santiago zal nooit plaatsvinden omdat ik vanuit Buenos Aires terug vlieg. Nadat ik het ticket heb gekocht bedacht ik me ineens dat dat wellicht problemen kan veroorzaken, aangezien men verwacht dat ik terugkeer naar Chili. Weet iemand hier meer vanaf? Alvast bedankt!

Nee hoor, geen probleem. Zo lang je tenminst de eerste “leg” gebruikt, in jouw geval moet dat dus van Santiago naar Mendoza zijn. Zou je het andersom willen doen, dan gaat het niet want je ticket vervalt op het moment dat je de eerste leg niet gebruikt (no-show).

1 like

Hoi!

Dit is inderdaad geen probleem. Vlieg zonder problemen naar Mendoza en dan reis je dan gewoon rustig verder naar Buenos Aires! Ik heb dit ook één keer gedaan, nooit mijn retour ticket gecanseld en nooit iets gehoort van iemand!

Groeten Sharon

1 like