Retour Bangkok

Hai!

Ik wil graag rond 1 mei, voor 6-8 weken rondreizen in Thailand, Cambodja en Laos. Welke dagen zijn voordelig wat betreft je ticket. En met welke vliegmaatschappij? Ik wil graag een retourtje, met Bangkok als uitgangspunt.
Alvast bedankt!

Groetjes, Lieske.

Begin eens bij www.cheaptickets.nl en check vervolgens de goedkoopste airlines op hun websites. Egypt Air and Turkish zijn redelijk goedkoop.

Oke, top! Ga er vanavond even goed naar kijken!
Ontzettend bedankt voor de snelle reactie! :smiley:

Kijk ook eens op www.vliegtarieven.nl
Vaak nog iets goedkoper dan Cheaptickets.nl (bijkomende boekingskosten zijn over het algemeen lager). Wellicht dat China Airlines momenteel nog een aanbieding heeft, het is tenslotte laagseizoen. Zal vast wel iets duurder zijn dan EgyptAir en Turkish, maar daarentegen wel nonstop.

Ik heb zelf goede ervaringen met Egyptair. Heb reeds tweemaal de vlucht gemaakt, van amsterdam via cairo naar bangkok. Het is mij erg goed bevallen. Ik heb beide keren redelijk vroeg geboekt en kon toen nergens goedkoper boeken dan bij egyptair. Heb trouwens alweer geboekt voor januari 2013

groten corenwilna>>>:zon02:

1 like

Ik heb zelf goede ervaringen met Egyptair. Heb reeds tweemaal de vlucht gemaakt, van amsterdam via cairo naar bangkok. Het is mij erg goed bevallen. Ik heb beide keren redelijk vroeg geboekt en kon toen nergens goedkoper boeken dan bij egyptair. Heb trouwens alweer geboekt voor januari 2013

groeten corenwilna>>>:zon02:

sorry voor de dubbele plaatsing

groeten corenwilna>>>:zon02: