Hoi,
Weet iemand leuke restaurantjes in Lissabon? Ik ga daar binnenkort naartoe op vakantie, en het lijkt mij leuk alvast wat informatie over het eten daar te hebben. Alle soorten keukens vind ik prima, ik hou van variatie.
Gr Marieke
Hoi,
Weet iemand leuke restaurantjes in Lissabon? Ik ga daar binnenkort naartoe op vakantie, en het lijkt mij leuk alvast wat informatie over het eten daar te hebben. Alle soorten keukens vind ik prima, ik hou van variatie.
Gr Marieke
Hey in Lissabon zijn zat leuke restaurants, in Bairra Alto is het een gezellige sfeertje… ga niet teveel in het centrum zitten, maar loop gewoon even een straatje verder, ik heb geen namen onthouden alleen van een bar waar je echt even heen moet: Bora Bora een tahitiaans barretje echt apart, er zijn er twee in Lissabon. Overdag kan je trouwens ook lekker ‘snacken’ in alle pastelaria’s waar ze ook vaak een hele goedkope maar lekkere maaltijd van de dag hebben, of anders een prego com queso(broodje vlees met kaas) en natuurlijk pasteis de bacalhau(vis pasteitje) of pasteis de nata, pasteis de … etc etc oooow je kan je daar echt vol eten. Krijg er zin in… Beleef het en geniet!
wellicht dat je via: http://www.atl-turismolisboa.pt/home.asp?lng=uk&
wat leuks vindt.
veel pelzier in Lisboa.
Ruud