Restaurants Senegambia/Kairaba/Kololi

Al een tijdje in aanbouw waren tijdens onze week Gambia twee “nieuwe” restaurants geopend. Net buiten het hotel links voor het rooster :slight_smile: Al-Rouche, een Libanees restaurant (dus geen Afrikaanse keuken). Geweldig! Daarnaast Chilis, een restaurant dat zich profileert met goedkoop bier en live gezongen wereldhits. We zijn er niet geweest. The Green Mamba was er al meen ik.
We gingen altijd naar The African Queen, maar de kwaliteit was naar onze mening toch minder dan andere jaren. De over enthousiaste bediening is leuk, de Afrikaanse keuken (domoda & benechin rijst is heerlijk) zeer zeker ook, maar je wilt tenslotte wel lekker eten.
Je mist dan wel weer de wandeling over de strip, blijft leuk om de creativiteit te zien waarmee de boys je binnen proberen te lokken.

Al-Rouche klinkt goed. Gaan we eens proberen lijkt me. Al vind ik Paradiso nog steeds een grote topper!

Bedankt voor de update Theo!

Wij zijn net weer thuis en hebben 2 keer bij chilli’s gegeten, beide keren erg goed, het leek een beetje of Ali Baba op zijn retour was, het was er nooit druk. Dit in tegenstelling tot chilli’s en paradiso, die iedere avond vol zaten.

Ook daar erg lekker gegeten!

Ik krijg er honger van! :drool:

Libanees restaurant Al Raouche zeker een topper. Probeer eens een “mezze”, dit is een selectie van allemaal kleine hapjes (warm en koud) samen met Arak (libanese ouzo). Heerlijk. Kwaliteit is ook top. Veel beter dan Ali Baba.
Ook bij Chili’s heel lekker gegeten. Hun selectie is wat internationaler zodat er voor ieder wat wils is. Ook heel gezellig met de live muziek iedere avond en ook gezellig voor een drankje.
Als we weer naar Gambia gaan, staan deze twee restaurants bovenaan om weer lekker te gaan eten!! Kan me er al op verheugen, jammie.:nod: