Hallo,
kent iemand restaurant Yucca in Gumbet, ik kom daar nu al 2 jaar en ik vind het daar super gezellig… :lol:
maar op het forum lees ik van alles over andere restaurants… :unsure:
als je er geweest bent, laat even weten wat je ervan vind… ![]()
xxxxx
Hallo,
kent iemand restaurant Yucca in Gumbet, ik kom daar nu al 2 jaar en ik vind het daar super gezellig… :lol:
maar op het forum lees ik van alles over andere restaurants… :unsure:
als je er geweest bent, laat even weten wat je ervan vind… ![]()
xxxxx
Super restaurant!!! Vooral die ober Hans is altijd wel gezellig om weer ff mee te praten en te geiten…
Gr. Tanja
hans??? die ken ik niet… hoe ziet ie eruit?
Hans Anders!!! Die ken je toch wel?? 2 jaar geleden had hij nog wat langer haar en vorig jaar was hij kaal, hij is de grootste grappemaker van Yucca…
En als je een keer in Kusadasi bent, moet je ook naar Yucca gaan, daar werken echt leuke obers…
Gr. Tanja
Originally posted by Tanja@15-11-2004, 20:00:06
** Hans Anders!!! Die ken je toch wel?? 2 jaar geleden had hij nog wat langer haar en vorig jaar was hij kaal, hij is de grootste grappemaker van Yucca…
En als je een keer in Kusadasi bent, moet je ook naar Yucca gaan, daar werken echt leuke obers…
Gr. Tanja **
oja, hhahahaha
idd, dat had ie vorig jaar op z’n armen geschreven , maar afgelopen september was ie er niet , dan was ie denk ik in kusadasi…
maar kent ook iemand ayhan?? die kwam afgelopen juni tot september ipv franky, super lekker ding, maar een arrogante kwal als je niet doet wat ie wil…
xxxx