Wij gaan over 7 weken voor 8 weken backpacken in de Fillipijnen en Indonesie.
Aangezien wij aardige doorreizigers zijn willen we de laatste dagen van deze vakantie afsluiten met een paar dagen op een resort. We vliegen terug vanaf Jakarta dus in deze omgeving, max een uur rijden, willen wij dit graag van te voren gaan boeken.
Heeft er iemand suggesties? We willen niet in een hotel met een wolkenkrabber idee, het liefst gewoon een soort park met huisjes.
Ik ben jaren geleden een keer met kennissen uit Jakarta bij een soort vakantiepark met huisjes aan de kust vlakbij Jakarta geweest (in de buurt van de overblijfselen van de Krakatau). Was op zo’n 1,5 uur rijden. Wat ik me kan herinneren was de zee er rustig en kalm en waren er witte zandstranden (weinig toeristen). Ik kan me helaas niet meer herinneren hoe het heette. Je zou ook eens kunnen googlen op Pulau Seribu.
Mocht je GG house gaan boeken misschien verstandig even af te stemmen ,welke kamers beschikbaar zijn. Er zijn ook kamers langs de rivier en niet iedereen stelt dat op prijs vanwege het geruis van het water:slapen: