Resigenoot gezocht voor Costa Rica eind okt - half nov

Hallo,

Ik ben Stephanie, 26 jaar en ik woon in Den Haag. Ik hou erg van reizen. Ik heb een aantal zomerseizoenen in verschillende delen van Frankrijk gewerkt en ik heb rondgereisd in Israël. Ik hou erg van actieve vakanties, maar wel gecombineerd met een beetje relaxen hier en daar.

Ik ben van plan om eind oktober naar Costa Rica te reizen. Hoewel ik alleen reizen erg leuk vind, vind ik reizen met iemand anders nog veel leuker. Om die reden zoek ik mensen die van hetzelfde type reizen houden en ook naar Costa Rica gaan eind oktober.

Doei!

Hi Stephanie!
Ik ben Irma, bijna 26 jaar, ik ben ook van plan ri Costa rica te reizen in oktober. Ik bevind me nu nog in Australie. Ik wil daar graag rondreizen en dan ook een cursus spaans gaan doen. Wat zijn jouw plannen? Wanneer wil je gaan en voor hoelang? Groetjes, Irma

Hoi Irma!Dat is toevallig, dat zijn precies mijn plannen! Ik wil vertrekken op 25 oktober en terug op 20 november. En jij? Ben je al lang in Australië? Ben je daar ook aan het rondreizen? Groetjes, Stephanie

Ik vond het wel een leuke. Vind je die makkelijk daar, een Spaanse cursus in Australië. Je (Irma) schrijft dit: Ik bevind me nu nog in Australie. Ik wil daar graag rondreizen en dan ook een cursus spaans gaan doen.
Maar op zich is het natuurlijk ideaal, Spaans leren voordat je naar Costa Rica gaat :wink: