Hallo,
Ik ben Stephanie, 26 jaar en ik woon in Den Haag. Ik hou erg van reizen. Ik heb een aantal zomerseizoenen in verschillende delen van Frankrijk gewerkt en ik heb rondgereisd in Israël. Ik hou erg van actieve vakanties, maar wel gecombineerd met een beetje relaxen hier en daar.
Ik ben van plan om eind oktober naar Costa Rica te reizen. Hoewel ik alleen reizen erg leuk vind, vind ik reizen met iemand anders nog veel leuker. Om die reden zoek ik mensen die van hetzelfde type reizen houden en ook naar Costa Rica gaan eind oktober.
Doei!
Hoi Stephanie, ik ben een groep gestart voor mensen die door Latijns-Amerika willen reizen, Midden- en Zuid-Amerika Backpackers | Facebook
Misschien heb je er wat aan?
Hoi Stephanie,
Wat een super leuk plan en idee van reizen heb je.
Denk dat wij wel redelijk overeen komen wat betreft gedachten over reizen.
Ik kan nu heel veel over mij zelf gaan vertellen maar misschien handig via facebook: robbert verspaandonk Gouda.
Ik ga zelf vanaf 3 september reizen vanuit Mexico naar brazilie over land en water.
Rond eind oktober ben ik in Costa Rica het lijkt mij leuk om mogelijk een stukje samen te reizen.
Laat maar weten hoe je er over denkt.
Groetjes Robbert
Hoi Robbert,
Wat een leuk plan van je. Ik heb je toegevoegd op facebook. Daar verder praten :-)?
Groetjes,