Ik reis graag flexibel en maak daarom niet graag reservaties. Ik heb echter weinig ervaring met reizen in de eindejaarsperiode en vraag me af of het nodig is reservaties te maken voor een leuke hospedaje op Isla de Ometepe.
groeten
Joris
Ik reis graag flexibel en maak daarom niet graag reservaties. Ik heb echter weinig ervaring met reizen in de eindejaarsperiode en vraag me af of het nodig is reservaties te maken voor een leuke hospedaje op Isla de Ometepe.
groeten
Joris
Hola,
Zover ik weet is het niet nodig.
Saludos,
Sole
Hallo Joris,
De periode december is wel hoogseizoen, dus als je weet in welke hospedaje je wilt verblijven dan zou ik zeker wel reserveren. Dit om teleurstelling te voorkomen dat het vol zit. Het ligt er ook aan wat je precies wilt, een prive kamer of een kamer die je deelt met anderen. Sommige hospedajes hebben nl maar een beperkt aantal prive kamers.
groet,
Cella
Ja, wel nodig. Hotel waar wij eigenlijk heen wilden voor oud en nieuw 2010-2011 was al vol, en tweede keus had net de laatste kamer voor ons.
Het is wel redelijk saai daar met oud en nieuw! Een paar vuurpijlen en that’s it. Zoek je feest, ga dan naar een stadje of dorp op het eiland en niet een afgelegen hotel (zoals wij hadden… El Encanto… omgeving was mooi, kamers kil en saai). Wij hebben uiteindelijk maar zelf wat flessen rum ingeslagen en met de andere hotelgasten een eigen klein feestje gebouwd.
Op 1 januari overdag is er groter feest, bijvoorbeeld in Balgue (wat moeilijk te bereiken is). Met kermis en live muziek enzo.